Goede koffer in need!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ann99

Re: Goede koffer in need!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 23:09

Thanks voor de reacties. Ik zag op internet al dat samsonite goed is, ik denk dat het dat merk gaat worden:) eerst even goed zoeken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 09:20

Ik heb er eentje van de Action voor 10 Euro. Die heb ik toch al zeker 10x mee gehad in 2 jaar tijd. Heel blij mee.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:36

Suitsuit heeft momenteel sale. Zijn dan niet de mooiste koffers die ze hebben (die verkopen ook wel als het geen sale is), maar ze vallen wel op en ze zijn echt goed en stevig. :j
M'n andere koffer is van Enrico Benetti, die is ook prima, maar wel erg zwaar van zichzelf, weegt leeg al zo'n 4 kilo. Als je dan maar 15 kilo mag meenemen is dat wel heel zonde.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 14:03

Wij hebben Samsonite koffers.
Een smak geld, maar gaan lang mee.
Delsey en Carlton koffers hoor ik ook goede verhalen over.

Voor bij huis hebben we Eastpak en Kippling rugtassen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 14:05

poes schreef:
Voor 60 euro een degelijke koffer is wel een uitdaging. Ik zelf heb een hele grote van 50 euro die wel goed houdt. Vlieg er elke maand mee ongeveer en heb hem een jaar. Merk ontgaat me compleet. Zet ik vnv er even in.

Ik heb dus een Lima. 50 euro zeer groot, lichtgewicht en goede wieltjes. Is al op meer dan 12 vliegreizen meegeweest en nog heel. Omdat ik heel veel reis wordt de volgende een dure koffer maar deze kan zeker nog een tijd mee. Dus als je niet te vaak reist, is dit ook een optie.

Lichtgewicht is inderdaad erg belangrijk!! Deze weegt echt haast niets. Ik had er nu 20 kg bagage in zitten omdat ik een maand weg ben en nog wat spullen voor het werk bijgaf die erg zwaar waren en dat gaat nog helemaal goed met ruimte over.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 15:28

Een goede koffer voor minder van €60 wordt een uitdaging, een Samsonite voor dat bedrag trouwens ook :P

Ik heb een American Tourister, een merk van Samsonite:
https://www.travelbags.nl/american-tour ... -pink.html

Heel degelijk ding, nog steeds heel blij mee en was wat mij betreft de investering echt waard. Vind het ook fijn dat er geen ritsen in zitten, dat is voor m'n gevoel toch altijd een zwakke plek in een koffer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 15:34

Ik zweer ook bij SuitSuit. Heb er inmiddels twee en ben er compleet weg van. En om de koffers extra te bescherming heb ik er een hoes omheen.

Afbeelding

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 15:35

Ik zweer bij Burton! Super goeie koffers die slijtvast zijn en echt super handig!