Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Birdie60 schreef:Hier gaat het flink tekeer, schuilstal weggewaaid over de afrastering van de wei.

omdat het echt te snel ging om te remmen. Ik heb wel een fietser zien wegwaaien op de heenweg, maar die had gelukkig niets (ook geen handschoenen, daar baalde ze wel van) en ze heeft haar weg met de benenwagen vervolgd.
_Denise_ schreef:Ik rijd van Eindhoven naar Almere en moet eerlijk zeggen dat ik de wind vooral in N-B best wel stevig vond met mijn kleine autootje op de snelweg.af en toe echt nare rukwinden gehad. Voorbij Utrecht werd het wel een stuk minder en was de reis wat aangenamer.
.Ik geloof niet dat ik dat gedaan had.
Palmera schreef:Ach.... Afgelopen zomer mocht ik op dringend verzoek van brandweer en politie mijn huis verlaten wegens een naderende bosbrand, 48 graden om 23 uur 's avonds en een hel van een harde gloeiend hete wind die alles (inclusief reeds brandende takken) deed vliegen.
Met de honden, spaarcentjes, wat kleding en bijna biddend in de auto gestapt en weggereden met vuur op 100 meter afstand en brandende en vliegende toestanden om de auto heen.
Ik snakte op dat moment naar nederland waar het gewoon, normaal en fatsoenlijk waait.
Hoe is het afgelopen met je huis?

japielover schreef:Birdie60 schreef:Hier gaat het flink tekeer, schuilstal weggewaaid over de afrastering van de wei.
Owjee dat is even mooi chips zeg..
Had daar niet eens aangedacht en bij mij opstal staat een iglo voor de schaapjes hoop dati goed vast staat..
@ts ik heb vandaag ook gewoon gereden en niks aan de hand gelukkig.
Dus gewoon voorzichtig doen en vooral goed opletten wat er om je heen gebeurd.
Komt vast wel goed.
Ik heb ook maar een kleine yaris en die bleef netjes op zn plek.
Wind nam in de middag zo sterk toe dat we het sowieso niet hadden aangedurfd om een uur terug te rijden
Eline91 schreef:Hier gisteren aan het rijden met een gesloten aanhanger, tot het ding ineens besliste om op zijn zij te gaan. Gelukkig op een brede weg, gelukkig op een plek waar geen auto of fietser naast ons reed, en gelukkig niks of niemand geraakt.
Aanhanger weer recht gezet en naar huis gereden, op het eerste zicht zonder veel schade. Maar het had veel erger kunnen zijn