[ENQ] Traumatisch hersenletsel en kinderen, wat vind jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 20:50

Ja dat begrijp ik :)
En ook met de vragen op deze manier ga je denk ik best een redelijk beeld krijgen van wat je wilt weten. Voor een bachelorscriptie (daar gaat het om neem ik aan?) lijkt het me meer dan voldoende. Interessant onderwerp trouwens :j
Succes nog in elk geval!

Lauraennala

Re: [ENQ] Traumatisch hersenletsel en kinderen, wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 20:53

Het is -gelukkig- niet mijn bachelor scriptie :o
Bachelor scriptie komt verderop in het jaar, dat zal inhoudelijk beter in elkaar moeten zitten.
Dit is een project behorende bij het thema arts en volksgezondheid, een extra naast je scriptie :+

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:07

Lauraennala schreef:
Bedankt A3a1 voor je reactie. Ik/wij zijn 3e jaars studenten.
Laten we voorop stellen dat dit slechts een deel is van het onderzoek. We hebben diverse revalidatie artsen, neurologen en traumachirurgen over dit thema gesproken, naast het stukje literatuuronderzoek dat erbij hoort.
De enquete is ook bedoeld als een afvinklijstje. 'Gewoon' een globale inschatting, een eerste indruk.
Hij is niet bedoeld voor professionals, al kunnen en mogen die hem natuurlijk best invullen. Er zitten heel veel mitsen en maren aan, daar zijn wij ons van bewust.
Het is ook geen groot en uitgebreid onderzoek, maar een onderzoek(je) dat hoort bij de maatschappelijke gezondheidszorg en wat bedoeld is om een maatschappelijk probleem aan te stippen.

Dat dit niet in de British Journal of Medicine gaat verschijnen moge duidelijk zijn :+

Fijn dat dat duidelijk is.
Dan weet ik hoe het te plaatsen.