Wat is de beste telefoon abonement?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 15:11

dynara schreef:
MarliesV schreef:
Zou inderdaad eerst de reden van die extreme kosten achterhalen en gelijk mijn machtiging naar Vodafone stop zetten als je het vermoeden hebt dat ze spookfacturen sturen. Liet het er niet bij zitten.

Ik wil het zeker niet betalen en zit er nog achteraan.
Maar ik zit er zeker nog een dik jaar eraan vast, dan kan je toch niet zomaar het contract opzeggen?

Zal zeer zeker wel betalen.
Als je wordt afgesloten zijn je problemen vele malen groter dan je huidige.
Je komt oa op de zwarte lijst terecht en dan kan je nergens meer een abonnement af te sluiten.
Verder komt er vanzelf een incasso procedure gevolgd door een deurwaarder.
Advies is om dit bij een andere instantie neer te leggen. Onbudsman
Ga verder eens flink goegelen, er staan diverse fora vol met klachten over dit soort praktijken.
Lange adem is een vereiste.

dynara

Re: Wat is de beste telefoon abonement?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 15:43

@morganlefay, er moet toch een manier zijn om een nutteloze factuur niet te hoeven te betalen?
Ik heb de kosten uiteindelijk niet zelf gemaakt, ik heb veel op internet gelezen maar wat zo iets betref ben ik echt dom en weet ik niet waar ik moet zoeken. Iemand anders erbij halen? Of gewoon een andere abo nemen en dit kaartje links laten liggen, maar dan heb ik al snel dubbele kosten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 16:24

Nee niet links laten liggen.
In gesprek gaan, laat maar zien hoe er gebeld is en dat het inkomend was ipv uitgaand. Zij zullen toch echt met bewijzen moeten komen dat het uitgaand was en ga aan de slag met een juridisch loket.
Alle communicatie schriftelijk met ze dus niets over de telefoon.
Mail en/of schrijf ze en laatje niet afschepen.(vandaar die lange adem)
Zet het(zonder persoonsgegevens)op Kassa of Radar neer en vraag om raad, ook daar zitten juristen.