Carnaval 2017

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 23:29

Francieen schreef:
Hooooi! Ik ga dit jaar voor het eerst! Naar den bosch. Ik weet alleen echt niet wat, hebben jullie nog leuke ideeen?

Als je naar Den Bosch gaat zou ik vooral, hoe je ook verkleed gaat, een Oeteldonkse sjaal aanschaffen en bij je tenue aan doen! :)
Laatst bijgewerkt door Simbaa op 18-02-17 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 23:30

Ik ga dit jaar voor het eerst carnaval vieren en ik vind het best heftig allemaal. Ben opgegroeid in Groningen en daar vieren ze het niet (oke op 3 plaatsen wel ofzo) en ze zijn er denk ik ook wel iets te nuchter voor. :') Waarschijnlijk trek ik mijn schapenonesie aan en een matrozenpakje op een andere dag. Even zien nog.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 23:31

paramuse schreef:
Hoewel het hier groots gevierd wordt heb ik het eigenlijk nooit echt leuk gevonden.
Ik woon in Albergen, zijn er nog feestgangers die het hier vieren?
Een dorpje van 3.500 inwoners maar er komt 11.000 man carnaval vieren, en dan tellen we de mensen die optocht komen kijken nog niet allemaal mee.

Ik ga morgen ook naar Albergen! :D

Daarnaast ben ik volgende week te vinden in Losser en Oldenzaal.

Ik ga als mime-speler en misschien nog een dag bokser.

Dustinlover

Re: Carnaval 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 01:01

Ik werk in Den Bosch dus ook ik ben erbij. :)

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 01:19

Ik ben echt niet van de carnaval en dat ik eigenlijk een echte venloose ben :')
Ik heb wel samen met mijn moeder dat we 1 dag onherkenbaar hier in de 'Vredepeel' de boel op z'n kop willen zetten en dan zijn we klaar voor het hele jaar haha _O-
Geef mij maar zomercarnaval in rotterdam *\o/*

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:05

paramuse schreef:
Hoewel het hier groots gevierd wordt heb ik het eigenlijk nooit echt leuk gevonden.
Een dorpje van 3.500 inwoners maar er komt 11.000 man carnaval vieren, en dan tellen we de mensen die optocht komen kijken nog niet allemaal mee.

Ik ben vandaag ook van de partij in Albergen, voor de rest heb ik niks gepland staan :=

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:28

Het is weer bijna zo ver *\%/*

Ik ga vrijdag, zaterdag & zondag in Oss carnaval vieren, en maandag en dinsdag in Den Bosch.
Wij gaan met een hele groep als baseball team :D

roucha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 15:57

Ik ga dit jaar ook weer carnaval vieren in Twente! *\o/* *\o/*
Albergen kon ik helaas niet heen maar ga volgend weekend wel na tubbergen en geesteren :D

Nu heb ik een FBI jurkje om aan te trekken maar zit te denken wat voor make-up ik daarbij moet dragen, ben niet zo heel handig met make-up :+
Dus als iemand een idee heeft :D

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 00:09

Ik heb m'n outfit bij elkaar verzameld, ik ga als dief

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 00:27

Heel misschien ga ik zondag in ut Kielegat ( Breda) carnaval vieren! Al stond t niet op de planning dit jaar...

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 01:11

xTiffani schreef:
paramuse schreef:

Ik ga morgen ook naar Albergen! :D

Daarnaast ben ik volgende week te vinden in Losser en Oldenzaal.

Ik ga als mime-speler en misschien nog een dag bokser.

Oldenzaal *\o/*
Ik ga simpel als soldaat

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 12:05

xLisaSpelt schreef:
Het is weer bijna zo ver *\%/*

Ik ga vrijdag, zaterdag & zondag in Oss carnaval vieren, en maandag en dinsdag in Den Bosch.
Wij gaan met een hele groep als baseball team :D

Oeh! Ik ga als rugbyspeler, maar heb je nog tips voor schoudervulling/helm oid ?

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 12:31

Ik ga in een fout politie pakje *\o/*

Vrijdag ben ik in Breda gaan we met de partybus.
Zaterdag ga ik of naar de Bokt/Tindermeeting als ik op tijd ben, en anders misschien nog carnavallen in Tilburg of Eindhoven. Zondag geen idee nog.

Volgende week moet ik gewoon werken tot 17.30 en maandag ga ik vanaf 20.00 tot sluit carnavallen/werken achter de bar in Breda.
Dan dinsdag weer gewoon werken en 's avond nog ergens ( nog geen idee waar)

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 12:36

Druk schema dus! Ben benieuwd hoe die bokt tinder meeting gaat 8-)

Maandag ga ik naar Oldenzaal, maar ik moet dan wel de volgende dag naar mijn stage :oo gelukkig hoef ik niet voor de klas te staan en heb ik alleen workshops in de verschillende richtingen samen met de leraren :=

Zondag albergen was echt geweldig! Dat vind ik toch wel het leukste feestje van carnaval.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:50

fetisje schreef:
Carnaval komt er terug aan! *\o/*

Hoe gaan jullie verkleed en waar wordt er gevierd? :))

Afgelopen zaterdag al goed gevierd in Venlooooo..
Aankomend weekend: Vrijdag en zaterdag naar het dorp waar ik geboren ben en zondag naar Eindhoven (stropdas kroegentocht) *\o/*

Ik trek denk ik gewoon mijn lederhosen aan en wellicht nog wat anders (Top Gun pak 8-) ), heb dit jaar in ieder geval niets nieuws gekocht :')

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:00

Pieter25 schreef:
fetisje schreef:
Carnaval komt er terug aan! *\o/*

Hoe gaan jullie verkleed en waar wordt er gevierd? :))

Aankomend weekend: Vrijdag en zaterdag naar het dorp waar ik geboren ben en zondag naar Eindhoven (stropdas kroegentocht) *\o/*

Ik trek denk ik gewoon mijn lederhosen aan en wellicht nog wat anders (Top Gun pak 8-) ), heb dit jaar in ieder geval niets nieuws gekocht :')

Hee leef jij ook weer!

Wel even een foto plaatsen dan he

Nicjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:03

Jaja hier ook carnaval *\o/* verschillende plaatsen in Brabant. Weet nog niet hoe ik verkleed ga. Heb nog Heidi kostuum en kerstvrouw liggen. Misschien ook nog ergens een warme onesie scoren voor bij de optochten

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:07

Jaa carnaval!! *\o/* Ik heb er zoveel zin in :D.

Ik ga verkleed als duivel haha, rode lenzen, vleugels (hier twijfel ik nog over vanwege de drukte), een zwart jurkje, duivelsoren en zo'n strikje :D

Ik heb nog vele pakjes:
- oktoberfest (maar dit vind ik saai met carnaval)
- soort kapiteinsjurkje
- hippie
- boef
- politie/swat (die hebben we helemaal zelf laten bedrukken enz met onze namen)

En vast nog wel wat :')

Ik ga trouwens vrijdag naar Eindhoven, dan is het nog lekker rustig. Daarna gewoon 4 dagen nog bij ons in de dorpen carnavallen.
Laatst bijgewerkt door sureido op 21-02-17 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:09

Ik heb nog 2 pakjes thuis liggen die ik nog aankan, van de jaren ervoor wil ik niet meer in gezien worden :z

Schilder en bokser en heb voor dit jaar mime-speler erbij gehaald.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:10

Thenexttry schreef:
Pieter25 schreef:

Hee leef jij ook weer!

Wel even een foto plaatsen dan he

Druk met verhuizen en niet echt veel topic's waar ik lekker kan inhaken :')

Fotoke moet wel lukken :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:27

Iemand leuke ideeen voor twee dames? Graag niet te "hoerig" weet even geen ander woord. Bijna alles in de winkels voor vrouwen is echt tsja... hoe zullen we het zeggen.. pakjes voor in de slaapkamer niveau :')

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:29

Savannah: herkenbaar, 3 keer naar carnavals land geweest dit jaar en nog steeds niks gevonden. Uiteindelijk zelf maar wat in elkaar gezet, zwarte rok met een gestreept shirt, rode bretels, witte handschoenen, hoge sokken en een rood sjaaltje.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:32

xTiffani schreef:
Savannah: herkenbaar, 3 keer naar carnavals land geweest dit jaar en nog steeds niks gevonden. Uiteindelijk zelf maar wat in elkaar gezet, zwarte rok met een gestreept shirt, rode bretels, witte handschoenen, hoge sokken en een rood sjaaltje.

Ja precies! Waarom moeten de vrouwen er met carnaval zo "hoerig" bijlopen, en zijn er geen normale dingen te vinden. Denk dat ik ook gewoon wat normaals uit de kast trek met een beetje creativiteit.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:41

savannah030x schreef:
xTiffani schreef:

Ja precies! Waarom moeten de vrouwen er met carnaval zo "hoerig" bijlopen, en zijn er geen normale dingen te vinden. Denk dat ik ook gewoon wat normaals uit de kast trek met een beetje creativiteit.

Omdat het de enige keer per jaar is dat je er zo bij kan lopen zonder raar aangekeken te worden :')

Vind dat juist wel humor.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:59

Simbaa schreef:
Francieen schreef:
Hooooi! Ik ga dit jaar voor het eerst! Naar den bosch. Ik weet alleen echt niet wat, hebben jullie nog leuke ideeen?

Als je naar Den Bosch gaat zou ik vooral, hoe je ook verkleed gaat, een Oeteldonkse sjaal aanschaffen en bij je tenue aan doen! :)
Wel nee, ik vind dat altijd een beetje wannabe staan.

Hier uiteraard Oeteldonk en dit jaar sowieso een dag als Zeus en als Schotse Kelt, andere dagen nog niet zeker en waarschijnlijk universeel als groep :P