Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
you, waarbij het hartje gemaakt is door 2 voetafdrukken van onze dochter, ook ondertekend door haar.

Het halster hadden we al in maat Cob, maar daar was hij uitgegroeid, dus nu kunnen we weer even vooruit.Citaat:Denk je op Valentijnsdag eens lekker te kunnen uitslapen, staat rond 7:30 bij het bed om te zeggen dat ik nú naar de stal moet komen.
Gemopper dat ik net lekker sliep helpt niks en ik moet ook opschieten.
Kom ik in mijn nachtpon in de stal, staat [naam] daar trots als een pauw naar me te kijken.
Hij was er zelfs voor gestopt met ontbijten, Kim at gewoon stug door met een blik van:"Ik hoor hier niet bij".
[naam] was versierd met een ingepakt halstertje om, een dekje op z'n rug en daarop een cadeautje.
Verder had hij 4 peesbeschermertjes om en een met kinderverf geverfd hartje op zijn bles.
En daar was hij ontzettend trots op.
Wat moet je daar nou mee, hahaha!

TessJazz schreef:Ik heb iets heel orgineels!
Mijn vriendin eet alleen maar kipnuugets van de Mcdonalds haha.. dus doosje nuggets gekocht en in t doosje geschreven dat ik van der hou en of ze vandaag ook mijn valentijn wilt zijn haha.
Ga het nu geven, net "vers" gehaald, en haal der nu uit stage haha!!

Judass schreef:TessJazz schreef:Ik heb iets heel orgineels!
Mijn vriendin eet alleen maar kipnuugets van de Mcdonalds haha.. dus doosje nuggets gekocht en in t doosje geschreven dat ik van der hou en of ze vandaag ook mijn valentijn wilt zijn haha.
Ga het nu geven, net "vers" gehaald, en haal der nu uit stage haha!!
Wij begrijpen elkaar![]()
Liefde gaat door de maag, zeker met kipnuggets
Edit; stom autocorrect

Erg lief.
Nymphe schreef:die heb ik ook gehad. Ken ook geen T. Helaas. Denk ik eindelijk eens een valentijnskaart te krijgen. Is het gewoon reclameOoh wauw wat een verrassing!
Mijn vriend heeft een kaart ontvangen waarvan we niet weten wie die verstuurd zou kunnen hebben.. Op de voorkant staat "Jij bent leuk, mag ik je houden" en binnen in staat "houd dan je e-mail in de gaten. Liefs, T." Heel mysterieusAangezien we beide geen T. kunnen verzinnen behalve mijn oom gaan we ervan uit dat het reclame van een bedrijf is ofzo...
Heb de codes op de envelop proberen te achterhalen maar helaas wordt ik daar niet veel wijzer van
Verder doen wij niks aan Valentijn, behalve dat we vanavond samen eten