Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:19

Nah wij doen nooit aan Valentijn, commerciële gekkigheid. Liefde mag/moet je elke dag van het jaar laten blijken, niet alleen op 14 februari. Cadeaus en bloemen hoeft van mij echt niet, vind het veel leuker om spontaan iets te geven of krijgen ipv op zo'n geforceerde dag.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:22

Ik heb vanmorgen een zakje liefde (vol hartjessnoepjes) op zijn kussen gelegd en een kaart met I <3 you, waarbij het hartje gemaakt is door 2 voetafdrukken van onze dochter, ook ondertekend door haar.
Ook heb ik met de Post NL actie waarbij je een kusafdruk kon doen i.p.v. een postzegel 2 kaartjes verstuurd.
Eentje uit naam van onze dochter en eentje uit naam van mij, dus die komt ie vanavond tegen als hij thuis komt.

Ook heb ik een kaartje uit naam van onze dochter verstuurd naar mijn zusje (haar tante die heel veel voor ons doet) en mijn moeder (haar oma). Maar die zijn ze nog niet tegen gekomen, aangezien mijn zusje momenteel bij ons is en mijn moeder aan het werk is. En ze hebben alle twee vandaag ook een zakje hartjessnoepjes gekregen. Met wat kikkertjes erbij, want wie weet zit er een prins tussen ;)

Ik heb (nog) niets gekregen van mijn vriend. Wel een kaart van mijn moeder met een reep chocolade en een kaart van mijn zusje met een zak hartjessnoepjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:27

Hier vanochtend ook onwijs leuk wakker geworden. <3

Even een quote. :o
Citaat:
Denk je op Valentijnsdag eens lekker te kunnen uitslapen, staat rond 7:30 bij het bed om te zeggen dat ik nú naar de stal moet komen. :')
Gemopper dat ik net lekker sliep helpt niks en ik moet ook opschieten.
Kom ik in mijn nachtpon in de stal, staat [naam] daar trots als een pauw naar me te kijken.
Hij was er zelfs voor gestopt met ontbijten, Kim at gewoon stug door met een blik van:"Ik hoor hier niet bij".

[naam] was versierd met een ingepakt halstertje om, een dekje op z'n rug en daarop een cadeautje.
Verder had hij 4 peesbeschermertjes om en een met kinderverf geverfd hartje op zijn bles. _O-
En daar was hij ontzettend trots op.

Wat moet je daar nou mee, hahaha!
Het halster hadden we al in maat Cob, maar daar was hij uitgegroeid, dus nu kunnen we weer even vooruit. :j

Voor [naam] had ik een nieuwe wedstrijdbroek, wedstrijddekje met naam en een stropdas. <3
En nog een mooi beeldje, maar die had ik gisteren al gegeven.

Het is best veel, maar Valentijnsdag is niet alleen daarom een bijzondere dag voor ons, maar ook omdat we een jaar en een maand [***] zijn en aangezien we vorige maand het gewoon te druk hadden om het echt goed te vieren, mocht dat nu wel eens goed. :j

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:33

Wat lief TS! Maarrem.. vraagje.. waar koop je Valentijnstompoucen? O:)

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:38

Ik heb mannelijke rituals douchegel gehaald omdat ie mijn douchegel wel eens gebruikt :p

Ik krijg van hem een hangertje aan een kettinkje. Die ligt al een paar maand klaar in de kast stiekem

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:40

Ik werd wakker vanmorgen en ik kreeg via whatsapp instructies om door het grote voorraam te kijken.
Ik gaan kijken, hele grote hartjesballon met daaraan een plastic zak met lichtjes erin. Ook een bos rozen, chocola en er zat ook nog eens een versgeperste jus in en croissantjes.
Hij moest vanmorgen vroeg werken en wist niet zeker of hij vandaag ook later nog zou kunnen afspreken dus had hij het zo opgelost! <3

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:42

Shanna wat super lief :+:
Saash wat cool!!

Vanmorgen lag er een lief briefje van mijn ouders met een cakeje met hartjes erop. Verder single dus ik verwacht niets :D En ik heb voor mijn ouders en paar chocolaatjes neergelegd met een lief briefje.

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:46

Ik heb voor mezelf een doosje bonbons gekocht. Telt dat ook? :')

TessJazz

Ik heb iets heel orgineels!
Mijn vriendin eet alleen maar kipnuugets van de Mcdonalds haha.. dus doosje nuggets gekocht en in t doosje geschreven dat ik van der hou en of ze vandaag ook mijn valentijn wilt zijn haha :+ .

Ga het nu geven, net "vers" gehaald, en haal der nu uit stage haha!! _O-

Amaris

Ik kreeg een appje, maar daar stond wel een hartje en een bosje bloemen in :')

Anoniem

Niwla schreef:
Wat lief TS! Maarrem.. vraagje.. waar koop je Valentijnstompoucen? O:)

Albert heijn! :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:47

TessJazz schreef:
Mijn vriendin eet alleen maar kipnuugets van de Mcdonalds haha.. dus doosje nuggets gekocht en in t doosje geschreven dat ik van der hou en of ze vandaag ook mijn valentijn wilt zijn haha :+ .

Wij begrijpen elkaar :D
Liefde gaat door de maag, zeker met kipnuggets :Y)

Edit; stom autocorrect

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:47

Er kwam gewoon nog een pakketje aan. :oo
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:48

Wat een geweldige dingen komen er voorbij. <3

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:52

Judass schreef:
TessJazz schreef:

Wij begrijpen elkaar :D
Liefde gaat door de maag, zeker met kipnuggets :Y)

Edit; stom autocorrect

Hahahah! Ze ging helemaal stuk en ze vond het heel lief! En lekker natuurlijk!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:58

Ik kreeg vanmiddag een appje van mijn vriend:
Verwacht jij een pakketje?
Ja
Wat zit er in dan? O:) O:)
Uh, een boek over anatomie van paarden
Oh. -O-

Hij dacht dat het misschien toch een valentijskadootje voor hem was, ook al doen we daar nooit aan. Zelf echt nooit bij nagedacht dat als het op 14 februari geleverd zou worden het valse hoop zou opwekken. :(:)

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:00

Wat enorm lief! Ik heb van mijne vriend kaartjes gelregen voor as zondag van de Harry Potter expo. Daar wou ik graag heen haha *\o/* . En hem heb ik een kart beeldje gegeven van moertjes en boutjes. (Moermannetjes.nl) hele leuke site voor grappige kadootjes van moertjes.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:02

Wat lief zeg TS!

Ik heb mijn vriend nog niet gezien vandaag maar mijn vriend kennende krijg ik niks :+

Ik heb wel wat laten maken en bezorgen. Een kussensloopje met een foto van ons erop en tekst, met daarbij een kaartje. Vandaag bezorgt. Op zijn naam. :+
Dus kreeg een appje: dank je wel <3 Erg lief.

Hij snapte al niet waar dat pakketje vandaan kwam want hij had niks besteld.

Ney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:09

Wij zijn gaan bungeejumpen, zitten nu even in het hotel om uit te rusten en gaan vanavond uit eten. :)

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:10

Ik werd meegenomen om ergens te gaan lunchen en op de terugweg moest ik mee de winkel in en mocht ik een bos bloemen uitzoeken <3

Wij doen verder echt nooit aan valentijn, maar dit was wel erg lief :+:
Spoiler:
ik had hem ongewild de kans om stiekem iets te kopen ontzegd haha

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:12

Gaaf Ney!

Ik heb hem een lief kaartje gegeven met een ticket voor een concert van Racoon erbij <3

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:22

Wij zouden ook niks doen, werd ik wakker echt een prachtige bos op tafel met witte chocolade Oreo koekjes. Ik had voor mijn vriend een dashcam voor in de auto!

Ilsevdberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:26

Ik zie mn vriend helaas niet op valentijnsdag vanwege school en lange afstanden, maar ik heb hem wel een kaart gestuurd met een persoonlijk berichtje en doos met chocolaatjes <3

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:33

Nymphe schreef:
Ooh wauw wat een verrassing!
Mijn vriend heeft een kaart ontvangen waarvan we niet weten wie die verstuurd zou kunnen hebben.. Op de voorkant staat "Jij bent leuk, mag ik je houden" en binnen in staat "houd dan je e-mail in de gaten. Liefs, T." Heel mysterieus :? Aangezien we beide geen T. kunnen verzinnen behalve mijn oom gaan we ervan uit dat het reclame van een bedrijf is ofzo... :') Heb de codes op de envelop proberen te achterhalen maar helaas wordt ik daar niet veel wijzer van -O- Verder doen wij niks aan Valentijn, behalve dat we vanavond samen eten :Y)
die heb ik ook gehad. Ken ook geen T. Helaas. Denk ik eindelijk eens een valentijnskaart te krijgen. Is het gewoon reclame

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:36

Wat een leuke cadeautjes komen er voorbij!

Wij doen niet aan Valentijnsdag maar vanmiddag kreeg ik ineens een pakketje met leuke dingetjes voor mij er in. Afzender onbekend maar was niet van mijn man. Bleek van mijn schoonmoeder, heel lief.