Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

petitparis schreef:problemen met de waterpomp? Dan zou ik de kosten niet meer doen.
Ik doe alle "normale" slijtagekosten tot +/- 220 000km ongeacht de leeftijd. Alle andere kosten die gelijk aan of boven de waarde van de wagen zijn, worden niet meer gedaan, datis einde verhaal.

_mexx_lady_ schreef:Voor mij is de keuze zwart-wit gezien vrij simpel. Laten maken die handel want het is mijn fijne autootje. Maar in mijn achterhoofd blijft wel slingeren " wat als je hem nu laat maken, en volgende maand heeft hij weer dit of dat kapot of kom je alsnog niet door de keuring in juni dan heb je het geld voor niks erin gepompt'
Beetje doemdenker natuurlijk.
). Ik vind het wel een goed idee om die keuring naar voren te halen, of eventueel het onderhoud wat later te laten uitvoeren. Als hij gewoon door de keuring komt, kun je daarna altijd nog je onderhoud + distributieriem etc. laten doen. _mexx_lady_ schreef:Voor mij is de keuze zwart-wit gezien vrij simpel. Laten maken die handel want het is mijn fijne autootje. Maar in mijn achterhoofd blijft wel slingeren " wat als je hem nu laat maken, en volgende maand heeft hij weer dit of dat kapot of kom je alsnog niet door de keuring in juni dan heb je het geld voor niks erin gepompt'
Beetje doemdenker natuurlijk.

little_birdy schreef:Tsja ik laat van mijn 18 jaar oude auto ook de distributie riem en de koppakking vervangen binnenkort , maar godzijdank heb ik een heel lief vriendje die dit allemaal kan . Anders had het zeker 700 euro gekost met uren van de garage erbij is bijna een dag werk namelijk !
Nu kost het me 100
Auto heeft bijna 210.000 gelopen maar ik vind hem nog heerlijk rijden dus zie geen reden voor verkoop
) dus het is sentimenteel gezien ook nog eens echt 'mijn' autootje waarvan ik precies weet wat er mee gebeurd is altijd... dus die moet minstens nog 10 jaar mee
Cer schreef:little_birdy schreef:Tsja ik laat van mijn 18 jaar oude auto ook de distributie riem en de koppakking vervangen binnenkort , maar godzijdank heb ik een heel lief vriendje die dit allemaal kan . Anders had het zeker 700 euro gekost met uren van de garage erbij is bijna een dag werk namelijk !
Nu kost het me 100
Auto heeft bijna 210.000 gelopen maar ik vind hem nog heerlijk rijden dus zie geen reden voor verkoop
Ik betaal idd wel die 700 aan de garage, maar idd met ruim 210.000 km op de teller weet je dat dat nodig is... en voor dat geld koop ik nog steeds niet een jonger, beter autotje... helaas..![]()
Ja, wat anderen ook al zeggen...de ellende van een ander.. want een andere auto wil niet zeggen dat er niks mee is.. Ik heb deze auto ooit nieuw van de dealer gekocht (slechtste idee ooit maar toch) dus het is sentimenteel gezien ook nog eens echt 'mijn' autootje waarvan ik precies weet wat er mee gebeurd is altijd... dus die moet minstens nog 10 jaar mee

"

Sizzle schreef:Hier ook steeds twijfel.
2001, met 240.000.
Er is erg veel gesneuveld afgelopen jaar en eigenlijk al te veel. Maar ja, nu rijdt hij weer goed.
Vind maar een niet te dure trekauto voor 2500 kg die niet ook meteen alweer dingen gaat mankeren.
Als ik problemen krijg met de automaat is het definitief over.
little_birdy schreef:Daarom is het het ook zeker waard om iemand te zoeken die het zwart wil doen