Vader dood door hartstilstand.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Vader dood door hartstilstand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:56

Gecondoleerd met dit enorme verlies.
Ik vind het heel erg dat je als zijn dochter dit pas zo laat gehoord hebt.

hynderfrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:59

Oh meid, wat vervelend voor je dat dit je overkomt. Ik heb ook je andere topic doorgelezen en leef met je mee. Mijn vader is overleden toen ik 8 jaar was, ik heb hem daarna wel gezien en daardoor heb ik afscheid kunnen nemen. Ik raad je aan om wel te gaan kijken, het kan nu nog... Houd je ook een dagboekje bij, met belangrijke herinneringen? Ik ben heel veel vergeten over mijn vader, over hoe hij was en wat we deden, ik had gewild dat ik toen wat dingen had opgeschreven zodat ik die niet zou vergeten. Het is nu bijna 21 jaar geleden gebeurt en ik ben zoveel vergeten over mn vader, dat vind ik heel erg. Schrijf wat dingen voor jezelf op zoals, wat vind je van je vader, wat heb je van hem geleerd, wat zul je aan hem missen? Misschien kun je ook een mooi doosje maken en die versieren, zodat je daar wat spulletjes in kan doen die je herinneren aan je vader. Je kunt er van alles in doen zoals tekeningen, foto's en je dagboekje. Ik hoop dat dit je helpt om ermee om te gaan, veel sterkte ♡

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 14:01

Oh meid wat ontzettend ***** voor je :(

Veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 14:02

Och jeetje meisje wat krijg jij het voor de kiezen :(:) Heel veel sterkte.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 14:05

Gecondoleerd, wat heb jij veel op je bordje gekregen zeg.

Ik hoop dat het wat troost bied om je te bedenken dat jij en Bo sowieso één belangrijk ding gemeen hebben, jullie hielden allebei heel veel van je vader. Nu zijn jullie samen, in dit verdriet.

Ik geloof ook oprecht dat ze veel van je houd, ze heeft jou niet zomaar gekregen, maar heel bewust voor je gekozen. Ik hoop dat jullie hier samen doorheen kunnen komen.

Ik ben zelf stiefmoeder. Maak je niet te veel zorgen over het feit dat jouw Bo niet jouw moeder door geboorte is. Onze stiefdochter woont bij ons omdat het hier beter is voor haar dan bij haar moeder.
Het hoeft 'm dus niet in je DNA te zitten, maar in de liefde en zorg die je van iemand krijgt. Ook met een stiefmoeder kun je samen onder een dekentje op de bank kruipen.

Voor nu, veel sterkte... :(:)

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 14:14

Ach meissie, ik heb ook je andere topic gelezen.
Heeel veel sterkte :(:) Y;(

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 14:24

Wat afschuwelelijk verschrikkelijk enorm verdrietig meis..!!
Ik heb met je te doen :(:)

Ik hoop dat je op een goede manier afscheid kan nemen van je vader..
En wat ontzettend rot dat jullie ruzie hadden toen je hem voor het laatst zag.. Ik weet zeker, dat ondanks dat jullie ruzie hadden, je vader heel veel van je hield.
Misschien kan je opschrijven wat je hem graag nog had willen zeggen en dat (laten) voorlezen of bij/in de kist (laten) doen.

Ik vind het echt zo verschrikkelijk rot voor je..
Heel veel sterkte gewenst

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 14:33

Gecondoleerd. Na het verlies van je moeder moet je nu ook zonder vader verder. Dit is allemaal erg veel voor zo'n jong iemand als jij.

Je kunt beter wel afscheid nemen van je vader. Anders krijg je er misschien spijt van. Je hoeft hem niet aan te raken, maar je kunt hem nog wel vertellen wat je aan hem kwijt wil.

Dat je ruzie had met hem de laatste keer is niet erg, pubers hebben wel eens ruzie met hun ouders dat hoort er nu eenmaal bij. Je vader hield van je, dat weet ik zeker.

Wat betreft je stiefmoeder, zij zal het nu ook moeilijk hebben, maar uit je verhalen kan ik wel opmaken dat ze erg op gesteld is. Wees eerlijk tegen haar en leg uit waar je mee zit, ik weet zeker dat ze je tot steun kan zijn.

Heel veel sterkte voor de toekomst.

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 14:41

Ohnee... ik heb je andere topic wel gelezen en vond het toen al zo sneu voor je. Dit is natuurlijk helemaal een harde klap. Niemand zou zo snel z'n ouders mogen verliezen. Heel veel sterkte! :(:)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 14:47

Achh meisje. Heel veel sterkte!..

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 15:30

Jeetje.. van de week zat ik nog jouw topic te lezen, en nu dit bericht. Wat vreselijk moet dit voor jou zijn, heel veel sterkte meis. En onthoud goed, de wereld staat naast je, niet tegen je. :(:)

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 15:51

Gecondoleerd, ik wil je veel sterkte en kracht toewensen. Over het afscheid nemen van je vader; doe dat vooral op jouw manier zodat je het verlies tzt kan verwerken en het voor jezelf een plekje kan geven zonder terug te kijken op "had ik het maar zus of zo gedaan"

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 15:56

Lieve schat. Wat verschrikkelijk om te horen dat je vader er niet meer is. Kan je alleen maar heel veel steun en liefde en heel veel sterkte wensen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 16:03

O meis, wat verschrikkelijk, zo jong en dan allebei je ouders al kwijt... ;(
Is het een idee om bijvoorbeeld door je stiefmoeder foto's van hem te laten maken?! Dan kun je er altijd voor kiezen mócht je hem ooit nog wel willen zien?!
Wel super dat je zo'n goed contact met je stiefmoeder hebt!! dat is nu zeker zo waardevol!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 16:04

heel erg gecondoleerd en sterkte de komende tijd

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 16:23

Sterkte meis, wat een klap om zo plotseling ja vader te verliezen. Ik kan me voorstellen dat je op dit moment het gevoel hebt dat de hele wereld tegen je is. Eerst je moeder al veel te jong verliezen en nooit de kans hebben gekregen haar echt te leren kennen en nu je vader.

Hoe je afscheid neemt, moet je helemaal zelf weten. Als je wel zou gaan kijken, hoef je hem ook niet aan te raken. Je zou dan nog wel kunnen zeggen dat je van hem houdt en dat je het jammer vindt dat jullie laatste gesprek een ruzie was. Je kunt ook een brief(je) schrijven voor je vader en vragen of dat bij hem in de kist gelegd kan worden, zodat hij toch iets van je meekrijgt. En het is al eerder gezegd, ondanks die ruzie wist je vader echt dat je van hem houdt! Maar ik snap ook dat jij je nu extra rit voelt over die ruzie.

Ik heb een paar jaar een bonusdochter gehad. Haar moeder leefde nog wel en daar woonde ze ook, maar ze kwam elke twee weken bij haar vader en mij. Ik kroop rustig samen met haar op de bank onder een dekentje om een leuk programma of een film te kijken. Wat lekkers erbij en lekker knus doen.

Praat je er wel eens over met Bo, dat zoiets fijn zou vinden? Wie weet vind zij dat ook wel, maar is het voor haar ook een beetje zoeken. Niet alle pubers vinden zulke dingen leuk, pubers zijn net gewone mensen ;) , allemaal anders en allemaal een eigen mening over wat ze wel en niet prettig vinden.

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 16:27

Lieve TS, wat afschuwelijk. Heel veel sterkte

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 16:46

Lieve TS, wat erg. Ik wens je heel veel sterkte.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 16:52

Lief meisje, dikke knuffel voor jou.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 16:58

Och meissie wat erg. Ook ik heb je andere topic gelezen. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:04

Gecondoleerd. Heel veel sterkte.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:15

Heel veel sterkte en gecondoleerd.

Gelukkig is jouw Bo er voor jou, gaat goedkomen.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:19

och meisje toch.. Wat vreselijk naar voor je. Heel erg veel sterkte aankomende tijd, dikke knuffel

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:42

Meisje toch :(:) Wat heb je veel op je bordje gekregen.. gecondoleerd en ontzettend veel sterkte !
Blijven praten met Bo dat is vooral belangrijk...je verdriet uiten.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 18:07

Ach, meisje toch.... Wat een klap moet dat voor je zijn. Fijn dat je Bo nog hebt, maar toch moet het eigenlijk niet kunnen, een kind zonder ouders...

De wereld haat jou niet, echt niet. Maar voor een puber is het leven al moeilijk genoeg zonder dit, en nu krijg je dit ook nog op je bordje.

Heel veel sterkte, dikke knuffel! :(:)