Heel lief van jullie! Ik heb haar gisteren bezocht en ze heeft al 3 kaartjes van bokkers gekregen. Ze was er erg door ontroerd en ik moest jullie heel hartelijk bedanken ervoor. Echt top!!
Het spijt me als hier al over na is gedacht, maar ik wil het toch graag even melden...
1.5 jaar terug plaatste ik hier op bokt mijn klachten, omdat de dokters me maar voor van alles afscheepte en ik ten einde raad was. Toen was daar een bokker met de ziekte Lyme.
Daar had ik nog niet zo aan gedacht. Wel al op allerlei soortgelijke dingen (o.a. ME/CVS) gezocht. Ik ben mijn bloed gaan testen in Duitsland en daar kwam inderdaad Lyme uit.
Wellicht is dat al getest, maar ik wil het toch graag melden, gezien deze klachten veel bij lyme ook voorkomen en veel mensen een verkeerde diagnose krijgen. Wellicht helemaal niet aan de orde bij jou vriendin, maar ik zeg het liever, omdat Lyme onbehandeld erger word, terwijl ze er misschien nu wel nog "op tijd" bij zou kunnen zijn mocht dit het geval zijn.
Als ze al een duitse test heeft gedaan en heeft laten onderzoeken, dan vergeet wat ik het gezegd
Goeie tip Musicislife! Je hoort tegenwoordig nog steeds dat artsen niet aan Lyme denken.....
MusicIsLife
Geplaatst: 13-02-17 09:54
maras schreef:
Goeie tip Musicislife! Je hoort tegenwoordig nog steeds dat artsen niet aan Lyme denken.....
Precies! Zou hier voor de zekerheid een test voor laten doen in Duitsland, mocht het lyme zijn is er wel zicht op verbetering. Ook al is het alsnog een lange weg!
Wat erg dat zoiets zo iemand moet overkomen! Kan me voorstellen dat dit onmenselijk zwaar is voor haar. Ik ontvang ook graag haar adres om een kaartje te sturen.
Urbanus
Geplaatst: 19-02-17 22:23
Murosch schreef:
Heel lief van jullie! Ik heb haar gisteren bezocht en ze heeft al 3 kaartjes van bokkers gekregen. Ze was er erg door ontroerd en ik moest jullie heel hartelijk bedanken ervoor. Echt top!!