Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

jokari schreef:Ik denk dat je al heel veel mooie tips hebt gekregen hier. Dus ik ga je gewoon een hele dikke virtuele knuffel geven.
. Eerst een "grote" stiefdochter en nu de zorg op haar eentje moeten dragen... Je zou voor minder in paniek schieten maar als ik het zo hoor doet ze dat prima. Ik denk ook dat ze zich misschien wat afwachtend opstelt om jou niet te overdonderen of te bruuskeren. Het is nog allemaal heel pril en jullie moeten elkaar nog vinden. Xjosee schreef:Zijn je vader en Bo uit elkaar?
Wat maak jij een hoop mee meis! Ik denk dat het zowel voor jou als Bo lastig is hoe je nu met elkaar om moet gaan. Dat heeft tijd nodig. Het zou ontzettend knap zijn als jij kan proberen te zeggen wat je fijn zou vinden. Ik denk dat het ook goed is om te zeggen dat je dit lastig vindt tegen haar. Waarschijnlijk helpt dat met praten. In ieder geval een dikke virtuele knuffel voor jou. Er zijn al goede tips gegeven.
bruintje123 schreef:jokari schreef:Ik denk dat je al heel veel mooie tips hebt gekregen hier. Dus ik ga je gewoon een hele dikke virtuele knuffel geven.
Hier sluit ik me bij aan.
er zijn al zoveel goede tips gegeven dat ik daar niets aan toe kaan voegen.
Maar ik wil je wel een dikke knuffel geven, want het is allemaal erg verdrietig wat je mee maakt.![]()
[ Afbeelding ]
keeyzie schreef:Pfoeh jeetje meid, dat is inderdaad niet de makkelijkste situatie waarin je verkeerd.
En ik snap goed dat je je echte moeder mist. Misschien is het een idee dit bespreekbaar te maken met Bo?
Zoals ik uit je verhaal kan opmaken is het een fijn mens, misschien groeien jullie daardoor wat meer naar elkaar toe en kan ze toch een soort van "moeder" voor je worden.
Hoe lastig het ook is moet je haar ook die kans geven. Onbewust houd je haar misschien toch een beetje op afstand. Succes met de situatie, lijkt me echt niet makkelijk.