Kuggur schreef:Ingevuld.
Trouwens een amusante contradictio in terminis; "verplicht vrijwilligerswerk", zoiets kan ook alleen door politici worden bedacht....
Of door verenigingen waar je lid bent en verplicht vrijwilligerswerk moet komen doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Silly1972 schreef:uitkering is 70% van je laatst verdiende loon, maar niet lager dan bijstand.
Inderdaad moet de plek niet ten koste gaan van een betaalde baan, maar met je luie reet van die bank afkomen (mits je niks mankeert natuurlijk) is helemaal zo slecht nog niet.
elenaMM77 schreef:verplicht vrijwilligerswerk is ook geen term die die politiek gebruikt volgens mij,
maar wat mensen ervan gemaakt hebben.. verenigingen gebruiken het wel lol..
politiek gebruikt 'tegenprestatie'. je doet dan dus een vorm van werk voor je uitkering..
zoals een kind wellicht de de slaapkamer moet stofzuigen en opruimen in tegenprestatie voor het zakgeld. prima je krijgt zakgeld, dan verwacht ik wel dit en dit van je... kind kan ook extra klussen doen om geld te verdienen. idem dus met de tegenprestatie... je krijgt een uitkering, maar er wordt een tegenprestatie verwacht, je kunt ook werken voor loon.
elenaMM77 schreef:verplicht vrijwilligerswerk is ook geen term die die politiek gebruikt volgens mij,
maar wat mensen ervan gemaakt hebben.. verenigingen gebruiken het wel lol..
politiek gebruikt 'tegenprestatie'. je doet dan dus een vorm van werk voor je uitkering..
zoals een kind wellicht de de slaapkamer moet stofzuigen en opruimen in tegenprestatie voor het zakgeld. prima je krijgt zakgeld, dan verwacht ik wel dit en dit van je... kind kan ook extra klussen doen om geld te verdienen. idem dus met de tegenprestatie... je krijgt een uitkering, maar er wordt een tegenprestatie verwacht, je kunt ook werken voor loon.