Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urona447 schreef:Is ook een goed doel toch? Ik zou ook eerder geld voor micro kredieten geven dan voor een kind. De hulp van micro kredieten leverd vaak meer mensen wat op en ik weiger een dik salaris van de directeur te betalen.
janouk schreef:@hackny ja, snap ik. Kiva doet hetzelfde, alleen dan met de ouders door een microkrediet te geven en een inkomen/bedrijf, waardoor de kinderen naar school kunnen.
Juist door een gezin te leren om voor zichelf te zorgen en onafhankelijk te worden van steun.
Dus een andere kijk op ontwikkelingswerk, met goede resultaten op de langere termijn.
hackny schreef:Urona447 schreef:Is ook een goed doel toch? Ik zou ook eerder geld voor micro kredieten geven dan voor een kind. De hulp van micro kredieten leverd vaak meer mensen wat op en ik weiger een dik salaris van de directeur te betalen.
Helaas ben ik daar niet van ik geef voor een kind geld dat is wat ik wil! Je laatste reactie is niet heel relevant...
git schreef:Volgens mij was dit vroeger foster parents plan. Wij hebben toen ook een kindje geadopteerd, tot uitkwam dat het allemaal nep was. De briefjes en tekeningen die je van "jouw" kind kreeg waren nep de brieven die jij erheen schreef moesten altijd via de firma en kwamen natuurlijk nooit bij het kind terecht. Meerdere mensen hadden foto's van hetzelfde kind enz enz. Hoe het nu geregeld is durf ik niet te zeggen maar het geld dat wij voor het kindje bestemt hadden is 100% aan de strijkstok blijven hangen.