Sizzle schreef:Een boerderij met paardjes in de achtertuin kost gewoon een berg geld die ik waarschijnlijk ook nooit ga hebben.
Iedereen heeft zo'n ideaal plaatje in z'n hoofd van paardjes bij huis. Opstaan en met koffie naar je paardjes kijken in het zonnetje. De harde werkelijkheid is, poepruimen ALTIJD, ELKE dag, nooit een dag vrij en je kunt niet ziek zijn.
Verder: boerderij = oud = eindeloos veel onderhoud. Ben je voor klaar, kun je achter weer beginnen. En bovendien elke reparatie kost bergen geld.
Citaat:Maar als je het gevoel hebt dat geluk afhankelijk is van zulke materialistische zaken dan is het echt belangrijk dat je eerst gaat uitvinden wat jouw geluksmomenten zijn.
Zijn je geluksmomenten de momenten dat je bij je paard bent? Zo ja, maakt het dan uit waar dat paard woont?
Toen ik nog een weiland huurde en een pension'pp' had, had ik meer vrij dan nu. De corvee was onderling verdeeld en had ik nog weleens écht weekend.

Dus wat je zegt, geluk hangt niet samen met pony's aan huis, maar of je paardje een fijn plekje heeft waar dan ook. En eerlijk gezegd een dagje echt vrij is ook weleens lekker hoor.