Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eef_doortje schreef:Ik heb het een keer mee gemaakt, maar zat toen in de bus die net langs de spoorweg overgang reed, was bijna bij school. Een meisje ging vlak voor de trein langs en werd aangereden. Vreselijk was dat! Achteraf bleek dat het meisje graag naar een vriendin naar de overkant wilde, dacht dat de spoorbomen dicht waren voor de trein die nog stil stond, ze had niet door dat er nog een trein met vaart bij langs reed. We kwamen meteen na de klap langsrijden heb die niet gezien naar de gevolgen wel. Was erg om mee te maken.

mvdende schreef:Van de aanrijding zelf heb ik niets gemerkt. De trein remde redelijk normaal. Pas nadat wel al een tijdje stil stonden, werd er omgeroepen dat er een aanrijding was. Niet zo sociaal maar ben toen behoorlijk uit mn slof geschoten. Ik zag zo +- 650 euro vervliegen......Ik had nl 1 1/2 uur later een vlucht te halen naar Engeland. Ns gebeld, wilde niks doen, Ryanair wilde niks doen en Eindhoven Airport wilde ook al niks doen om me te helpen. Uiteindelijk heeft het me 30 Euro, heeel Veel haast, een halve hartverzakking en een rij boze mensen voor de security gekost, maar precies op de minuut dat de gate zou sluiten was ik er. Het heeft nog de halve avond geduurd voordat ik weer wat Tot rust gekomen was.
Natuurlijk vind ik het verschrikkelijk voor de conducteur en de machinist. Voor de springer heb ik echter geen medelijden. Hij brengt zo veel mensen in grote moeilijkheden. ..Als je uit het leven wil stappen, doe dat dan op een manier waarop "niemand" "last" van heeft.
Citaat:Zelfmoord is geen grapje, voor niemand. Dus een formulering als "kunnen "ze" dat niet doen waar niemand er last van heeft..."slaat nergens naar. Je leeft in de maatschappij, en in de maatschappij gebeurt dit helaas ook, je hoort er bij deal whit it.