Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:In de kast zat niets maar onder bed zat wel een ondefinieerbaar monster dat me geheid bij de enkels zou grijpen als ik niet van ver in bed sprong.En natuurlijk alle ledematen onder het deken en binnenboort houden.
(ook met 30° buiten
)
En als ik een hele enge film gezien heb (waar ik dus niet tegen kan) dan hups ik nog steeds net iets sneller dan normaal is voor een volwassen vrouw het bed in...![]()
ben bijna 33

.

Ayasha schreef:In de kast zat niets maar onder bed zat wel een ondefinieerbaar monster dat me geheid bij de enkels zou grijpen als ik niet van ver in bed sprong.En natuurlijk alle ledematen onder het deken en binnenboort houden.
(ook met 30° buiten
)
En als ik een hele enge film gezien heb (waar ik dus niet tegen kan) dan hups ik nog steeds net iets sneller dan normaal is voor een volwassen vrouw het bed in...![]()
)
http://vignette3.wikia.nocookie.net/x-f ... 0216194606
Ayasha schreef:![]()
![]()
Sorry, mag er niet om lachen maar k zie het zo voor me.... Net als bij roodvos.
![]()
Ik zal hem vast ook wel meer dan eens gemist hebben overigens maar alles was beter dan door het monster bij de benen gegrepen te worden.
Ik ben overigens net zo'n droeftoeter als jij hoor. Ik kijk ook geen enge films meer.Dan slaap ik niet.
benangelique schreef:roodvos, jij hebt net zo'n fijne broer als ik heb
ik droomde dat IT onder mijn bed zat. Stiekem een stukje meegekeken met grote broer. Is nooit meer goedgekomen overigens. Denk bij een nachtelijke plas nog geregeld dat ie uit de wc-pot komt.

zag ook echt witte dingen door de kamer vliegen
Solleke_Noah schreef:Ayasha schreef:In de kast zat niets maar onder bed zat wel een ondefinieerbaar monster dat me geheid bij de enkels zou grijpen als ik niet van ver in bed sprong.En natuurlijk alle ledematen onder het deken en binnenboort houden.
(ook met 30° buiten
)
Haha dat ja!
Bij was zat er ook "een monster" maar hoe dat er dan juist uit zag...
Als kind ook wel een tijdlang schrik gehad door dat griezelverhaaltje van 'moordenaars kunnen ook likken' (meisje hoort druppende kraan, heeft een hondje onder het bed dat haar hand likt ter geruststelling, gaat altijd de kraan dichtdraaien maar blijft gedrup horen, na een tijdje blijkt dat het het bloed is dat uit haar dode hondje drupt... en dan 'moordenaars kunnen ook likken'. Als kind op scoutskamp serieuze nachtmerries)
Oh en de platworm uit X-files! Jeugdtrauma'shttp://vignette3.wikia.nocookie.net/x-f ... 0216194606
Blijkt dat X files kijken met een 7 jarige geen goed plan is. Who knew... 

(platworm kwam uit het toilet omhoog geloof ik, of verdween de riolering in, zoiets...)