Valentijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tuigje

Re: Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 14:30

Ik hou d'r van! <3
Vriendjelief niet zo geloof ik, maar dat leert 'ie maar ~~}>
Nee geintje, mijn valentijn valt niet in het water als we er niets aan doen, maar ik sta ieder jaar weer te genieten bij mijn moeder op de zaak (bloemist) wat er daar allemaal de deur uit gaat!

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 14:34

ik doe niet aan valentijn maar dat komt omdat ik geen vriend heb haha , wel werk ik in een supermarkt en zit ik gevulde hartjes koeken in te pakken (erg romantische ). *\%/*

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 14:35

Forever alone hier :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 14:39

Ik hou ervan <3 een dagje dat de clichés toegestaan zijn Hahaha!! We hebben genoeg anders romantische avonden, maar elk dagje extra is heerlijk hihi

Scheelt ook dat ik een super romantische vriend heb denk ik :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 14:41

Het idee is leuk maar mijn vriend en ik zijn iedere dag lief voor mekaar. Misschien dat we elkaar een extra kusje geven, maar niet meer dan dat.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 15:34

petitparis schreef:
beide.

Vind het idee achter Valentijn wel leuk en voor sommigen mss wel een goed geheugensteuntje. Al zou dit dus niet gebonden moeten zijn aan 1 dag/datum. Maar hier is het dus een reden/excuus om extra quality time samen te plannen (meestal niet op valentijn zelf).
De hype er rond met etalages vol hartjes en bloemetjes hoeft voor mij niet.

Precies dit.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 15:35

Weer een goed excuus om sushi te gaan eten :Y)

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 15:45

Ik vind Valentijnsdag wel erg leuk, helaas nog nooit een vriend of aanbidder gehad die hier iets mee gedaan heeft. Nu is mijn huidige vriend wel heel romantisch, dus weet ik zeker dat hij sowieso iets voor mij gaat regelen. Het probleem is nu een beetje dat hij 12 februari ook al jarig is, dus daarvoor heb ik al een cadeautje voor hem. 14 februari hebben we ook sowieso een half jaar. Dus wou ik hem mee uiteten nemen. Dus ik denk dat ik het bij een leuk kaartje houd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 15:48

Geneuzel :+

Vriendlief denkt er hetzelfde over. Dus ga er vanuit dat die ook braaf helemaal niks aan Valentijn doet.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 15:49

Wij hebben thuis 2 restaurants en op dat vlak heb ik echt de pest aan Valentijn. Ik vind Kerst leuk, als er families komen met 20-25 personen. Maar met Valentijn heb je het vol zitten met tafeltjes van 2 hahaha.

Buiten dat vind ik Valentijn wel leuk. Niet per se dat je cadeaus moet gaan geven of gekke dingen plannen. Maar een klein cliché cadeautje om eens samen mee te lachen vind ik leuk. En ik vind het net wel leuk dat alles versierd is :) Maar ik heb een zwak voor versieringen en decoraties, ook de hoofdreden dat ik zo van Kerst hou :D Vooral lichtjes, dat doet het wel voor mij :+

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 15:53

Commercieel gedoe := Maar ik denk hetzelfde over sinterklaas, kerst, oud en nieuw, etc. Mijn vriend houdt er wel van dus als compromis bestellen we pizza, dat is cadeau genoeg voor mij :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 16:00

Ik hou er enorm van, hoewel we dit jaar hebben afgesproken geen cadeautjes te doen. Het valt voor ons ook een beetje samen met n half jaar jubileum, de 12e zijn we dit jaar bijvoorbeeld 4,5 jaar samen, dus dat combineren we een beetje.
Samen uit eten, n lief cadeautje, even een herinnering om een beetje romantisch te blijven <3

Saarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 16:04

Afbeelding

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 16:20

commerieel is het zeker. Toch stop ik m een klein kadootje toe meestal ( hij is niet zo goed met data dus is elk jaar weer verbaasd)
dit jaa word het een kadootje op afstand want ik lig lekker op t strand ( helaas moet hij gewoon aan t werk ..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:07

Nee bah, commercieel en over de top gedoe :+ Ik hou sowieso niet van dat "standaard" romantische gedoe dus dan houdt het al snel op. Dit is de 3e valentijnsdag dat ik samen ben met m'n vriend, het eerste jaar zijn we uit eten geweest (zijn initiatief :P ) en dan word je ook meteen doodgegooid met hartjes, ballonnen en dat soort zooi dus voor mij hoeft het echt niet.

Volgens mij vindt hij het wel leuk om iets te doen maar van mij hoeft het dus echt niet :=
De rest van het jaar zijn we overigens best romantisch hoor, maar met Valentijn vind ik het al snel geforceerd :o

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 23:15

Heel commercieel, maar dit jaar heb ik voor het eerst de mogelijkheid om het echt te 'vieren' (paar maanden samen met m'n vriend). Dus ik wil wel wat gezelligs doen, maar verwacht geen kleffe troep (misschien verrast hij me wel :Y) ).

Dus heel commercieel, maar stiekem vind ik het wel leuk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 23:19

Wij gaan lekker ontbijten en s'avonds gezellig gourmetten met z'n tweetjes. <3
Alleen niet omdat het Valentijnsdag is, maar omdat we iedere maand op de 14de (trouwdag) iets leuks doen samen.

Ik vind het wel leuk om iets kleins te kopen, maar geen dure dingen en al zeker niet rond die datum.

anniekow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 23:27

Saarin schreef:
[ [url=m/kUu9PM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha!

Ik ga naar fifty shades darker met een vriendin, want die komt dan voor het eerst in de bioscoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 23:53

Ik ben mijn vriendjes eerste vriendinnetje dus wij gaan het lekker vieren met een cadeautje voor elkaar! :-) zijn idee, haha! Ik vind het leuk. Hij weet hoe gek ik op hem ben maar toch vind ik hier en daar wat leuks doen - om welke reden dan ook - een toevoeging voor onze relatie :-)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 00:24

Ik ben gek op alles wat rood en roze is, met hartjes en bloemen. Dus vind alle leuke accessoires in de winkels erg tof. Wij doen er verder nooit wat mee.

Vadrouille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 00:27

Ik stuur een klasgenoot van mij een kaartje en zei mij. Je moet wat als je als enige 2 single bent in de klas XD

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 00:47

Commerciële onzin! En ik snap het heus! :j Natuurlijk grijpen de winkels iedere mogelijkheid aan voor extra verkoop. Ook ik gooi een chocolade menu op de kaart. (Restaurant)

Maar persoonlijk doe ik er niets aan. Als ik mijn lief wil laten merken dat ik van hem hou kan ik dat het hele jaar rond met bepaalde attenties, opmerkingen en gebaren. :)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 00:50

Ik gok dat we er niks aan doen zoals altijd. Geldgebrek ook op het moment dus het wordt een normaal gezellig avondje bankhangen met een koekje en thee :D

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 00:51

Ik wil eigenlijk het ouderwetse, iemand die ik leuk vind het laten weten :)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 00:57

tofferuiter schreef:
Ik wil eigenlijk het ouderwetse, iemand die ik leuk vind het laten weten :)

Dit deed ik toen ik jong was, op de middelbare school. Het was ook een soort van mode om zoveel mogelijk kaarten te versturen en, in mijn geval, zo min mogelijk te ontvangen. :+
Ik kan wel bijna janken als ik terugdenk aan het aantal kaarten dat ík ontvangen heb.

Maar goed, reeds 35 jaar, en ik zie er echt het nut niet meer van in om op deze leeftijd een kaart te versturen. Ik knoop wel gewoon een gesprek aan :)