! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
Het lastige is dat het niet voorspelbaar is hoe snel ik ga aftakelen. En de snelheid bepaald de mate. Ik vond het daarom verstandig om helemaal van het fysieke weg te stappen. In het werk tenminste. Maar misschien is dat overdreven. 
Zit al te kijken om na het eerste jaar HBO door te stromen naar de universiteit. Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik niet zo'n doener ben. En qua IQ moet het makkelijk kunnen (142 toen ik 11 was, hopelijk nog steeds hetzelfde
).Eef_Bam schreef:Ik zou wel oppassen ts, docent engels is een erg populair beroep, waardoor een baan vinden erg lastig kan zijn. Zou je niet docent willen worden in een ander vak?
Daarnaast wil ik de opleiding waarschijnlijk alleen gebruiken om door te stromen naar de universiteit. Mijn echte voorkeur gaat namelijk uit naar vertaling of een nog bredere toepassing. Petpa schreef:Wellicht is de open universiteit een optie voor je.
De open universiteit heeft een kortingsregeling voor mensen met een laag inkomen. Zie:
http://vraagenantwoord.ou.nl/privatedat ... 202016.pdf

Ik vraag me af wat dat kost. Ik zou dan VWO deelcertificaten voor Nederlands, Engels en geschiedenis moeten halen. Dat is natuurlijk heel haalbaar! Bedankt
mvdende schreef:Even een vraagje. Je geeft aan best wel wat te kunnen werken, zeker wel minimaal 1 uur aansluitend en ook wel minimaal 4 uur per dag. Dat betekent dat je bij de herkeuring waarschijnlijk een re-interegratie traject wordt ingestuurd? Je hebt immers arbeidsvermogen? Daar moet je wel rekening mee houden!