Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Het zijn niet de meest lichtste auto's, maar ik ben nooit in de steek gelaten en weinig onderhoud aan hoeven plegen. Succes!
heel betaalbaar. Vergelijkbaar is de VW Lupo, eigenlijk exact zelfde auto maar dan wat hoger qua prijs. 

Iris_92 schreef:Ik had als eerste auto een peugeot 206. Zeker een aanrader. Betaalde geloof ik 25 euro wegenbelasting en reed dacht ik iets van 600-700 km op een tank (50 liter). Dus valt qua kosten mee en je hebt toch nog een beetje "kooi" om je heen mocht er wat gebeuren. Verder buiten gebruikelijke onderhoud weinig kosten aan gehad.
Mijn garage/autoschadebedrijf raadde een toyota aygo/citroën C1 enz af omdat hij ze regelmatig na een ongeluk ziet en zich toch weer afvraagt hoe het mogelijk is dat iemand daar levend uitgekomen is.
Esaqar schreef:Kan je een 206 wel aanbevelen. 25 euro per maand, in aanschaf onder je budget, geen 'hokje' en over de snelweg liet ik mij laatst even gaan en reed 155 (wel topsnelheid...) en dat reed prima. Enigste nadeel aan de mijne is, is dat ie verlaagd is... dus moet met 10 over de drempels heen. Maar verder, fijne auto!
November108 schreef:Nissan Micra die al genoemd is! Ik had er eentje uit 2004 als eerste auto, ding reed ontzettend fijn en geen problemen mee gehad. Die van mij was wel iets boven jouw budget, maar volgens mij zijn ze ook rond jouw budget wel te koop. En er past verbazingwekkend veel in haha!