Media Markt BTW actie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:15

Ik weet niet of het voor alle filialen geldt, maar hier in Almere kunnen clubleden al op woensdagavond vanaf 18:00 met korting afrekenen. Wij willen graag een nieuwe televisie dus gaan hoe dan ook even kijken, we zien vanzelf wel hoe duur de tv's dan zijn.

8nnemiek

Re: Media Markt BTW actie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-17 16:24

Jolien, heb je daar een email over ontvangen ofzo? Ik heb dat nl wel op een paar websites gelezen maar op de MM site is er niks over te vinden :=

Annalies03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:31

uit mijn trash in de email gepakt.. lol..

Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:33

Annalies03 schreef:
uit mijn trash in de email gepakt.. lol..

[ Afbeelding ]

Dit dus. :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-17 16:33

+:)+ Dan moet ik maar gewoon op de gok erheen gaan. Ik heb me vandaag pas lid gemaakt, en nog geen mail ontvangen, maar ik neem aan dat het dan overal geldt.

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:37

Balen dat Apple nooit mee doet met zulke acties ;(

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:40

Beetje balen. Net een nieuwe tablet gekocht... Nu las ik dat je met de bon terug kon gaan om het verschil terug te krijgen mits het binnen de 30-dagen retour termijn valt... Mensen die dit kunnen bevestigen?

Annalies03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:47

Marjoow schreef:
Beetje balen. Net een nieuwe tablet gekocht... Nu las ik dat je met de bon terug kon gaan om het verschil terug te krijgen mits het binnen de 30-dagen retour termijn valt... Mensen die dit kunnen bevestigen?

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 7&t=128343

dit gevonden op internet, maar proberen kan altijd

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:50

Marjoow schreef:

Ja.
Dat hebben wij 2 jaar terug met een tv gehad.
Zonder moeite kregen we het btw bedrag terug.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:51

bruintje123 schreef:
Marjoow schreef:

Ja.
Dat hebben wij 2 jaar terug met een tv gehad.
Zonder moeite kregen we het btw bedrag terug.

Oh top, ga ik woensdag even heen.. Mams had tegelijkertijd een beeldscherm gekocht dus die zal ook wel mee willen.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:08

Ik ben nu op de site van mediamarkt aan het kijken.
Voorheen stond er ook dat je binnen 14 dagen je geld terug kreeg (geen 30) maar ik kan dat nu niet meer terug vinden. Iemand van jullie wel?
Dus ik ben benieuwd of dat nu dus ook nog kan.

Onderstaande is dus van 2 jaar terug.
Citaat:
Wat kan ik doen als ik een product net voor de btw-actie heb gekocht en de korting ben misgelopen?
Als u een artikel in de winkel maximaal 14 dagen voor de btw-actie heeft gekocht kunt u zich met factuur of kassabon melden bij de betreffende Media Markt-winkel. Aankopen gedaan in onze webshop komen niet in aanmerking voor deze laagsteprijsgarantie.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:10

Ik was het ook al aan t zoeken.. iemand die zin heeft om te bellen :+ ? Anders doe ik dat zometeen om 17:00

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:17

Oh, als dat inderdaad nog zo is, dan ga ik van de week toch nog even gezellig met de bon terug. Net een leuke aankoop gedaan, dus weg met die BTW :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:17

Celiien schreef:
Ik was het ook al aan t zoeken.. iemand die zin heeft om te bellen :+ ? Anders doe ik dat zometeen om 17:00

Ik heb op Facebook een berichtje gestuurd.

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:32

Bij mij was dat gelukt, had een spiegelreflex gekocht incl. extra lens, 1,5 week later die actie. Had toen gewoon geld terug gekregen *\o/* Was wel in 2011 ofzo

Gaan verhalen dat ze eerst de prijs verhogen voordat ze met die BTW actie komen, maar ik betwijfel dat..
Hebben twee jaar terug Sonos soundbar en subwoofer met die actie gekocht en de originele prijs is gewoon vast van Sonos.

Vorig jaar een nieuwe wasmachine gekocht waarvan ik in oktober al ging kijken welke ik wilde en hoe duur die was, prijs was ten tijde van actie hetzelfde.

En dit jaar gaan we nieuwe TV kopen, in november al gekeken welke wij wilden hebben, typenr. en prijs opgeschreven en ik zie dat hij nu zelfs 50,- goedkoper is, dus komt mooi uit :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-17 17:44

Mijn camera is ook nog steeds dezelfde prijs, dus ik denk ook dat ze zo'n verhoging alleen doen bij producten die nog vrij nieuw zijn of enorm populair.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:44

Marjoow schreef:
Celiien schreef:

Ik heb op Facebook een berichtje gestuurd.

:\

Citaat:
Hoi Marjolijn,

Ik snap dat dit vervelend kan zijn. Helaas kunnen wij het verschil niet achteraf aan je terugbetalen. Dit heeft te maken met onze prijsbelofte. Wij vergelijken dagelijks onze prijzen met de prijzen van andere aanbieders, waardoor jij de beste prijs betaalt voor jouw aankoop. Voor meer informatie met betrekking tot onze prijsbelofte kun je hier terecht: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html.

Groet,
Thomas

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:48

Ik heb vorig jaar (of een jaar eerder) er ook dankbaar gebruik van gemaakt, en dat scheelde toch wel aardig. En ook van te voren met een aantal dingen een prijsvergelijk gedaan, maar dan was mediamarkt met de btw vrije dagen toch écht goedkoper! Ik heb toen in de winkel een aantal producten niet kunnen kopen, maar via internet toen wel.

Dus als je iets graag wilt en ook zeker wilt zijn dat je het hebt, kun je het beter online kopen!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-17 19:27

Als het me niet lukt om 's avonds te gaan dan koop ik em idd ook online :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:34

Ik werk bij de Mediamarkt, en ik kan je vertellen dat het erg leuk shoppen is samen met personeelskorting :D

De verhalen over prijzen die omhoog worden gegooid zijn trouwens onzin... wij bieden namelijk een laagste prijs garantie (en vergelijken dus met andere aanbieders) waarna de btw-korting er pas af gaat.

Als clublid heb je inderdaad een pre-sale voor de BTW dagen op woensdagavond. En als clublid kan je tot 28 dagen retourneren, ipv de normale 14 dagen.

Je kunt het prijsverschil van de dag zélf terugvragen binnen een termijn van 14 dagen. Dat houdt dus in dat je alleen dat verschil van die dag zelf terugkrijgt, en niet een verschil binnen die 14 dagen. Je kunt dus wel proberen je product retour te brengen en je geld terug te vragen, en dan terugkomen tijdens de BTW vrije dagen. Maar ga er vanuit dat ze streng zijn op retour gebrachte producten ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:36

Drunksheep schreef:
Ik werk bij de Mediamarkt, en ik kan je vertellen dat het erg leuk shoppen is samen met personeelskorting :D

De verhalen over prijzen die omhoog worden gegooid zijn trouwens onzin... wij bieden namelijk een laagste prijs garantie (en vergelijken dus met andere aanbieders) waarna de btw-korting er pas af gaat.

Als clublid heb je inderdaad een pre-sale voor de BTW dagen op woensdagavond. En als clublid kan je tot 28 dagen retourneren, ipv de normale 14 dagen.

Je kunt het prijsverschil van de dag zélf terugvragen binnen een termijn van 14 dagen. Dat houdt dus in dat je alleen dat verschil van die dag zelf terugkrijgt, en niet een verschil binnen die 14 dagen. Je kunt dus wel proberen je product retour te brengen en je geld terug te vragen, en dan terugkomen tijdens de BTW vrije dagen. Maar ga er vanuit dat ze streng zijn op retour gebrachte producten ;)

Dus het heeft wel zin om op de clubavond even langs te gaan?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:40

Normaliter moet je een nieuwstaat product gewoon retour kunnen brengen. Krijg je gewoon een bon om je geld retour te krijgen, en dan moet je gewoon een nieuwe aanschaffen mét btw korting. Zou misschien als ik jou was even naar het betreffende filiaal bellen wat hun gang van zaken is. Wellicht zijn zij minder moeilijk ;) Ik weet dat ons filiaal níet blij is met retours rond deze dagen haha.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-17 19:44

Drunksheep, klinkt goed!
Weet jij ook of die club-avonden bij elk filiaal zijn?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:45

Als het goed is wel! Anders gewoon even voor de zekerheid bellen naar het betreffende filiaal :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:55

Wat een bullshit over prijzen omhoog gooien zeg.
Ik werk bij de Mediamarkt en kennelijk zijn er bar weinig mensen die begrijpen dat we elektronische prijskaarten hebben. Die synchroniseren dagelijks met 25 concurrenten (bol, wehkamp, bcc, etc) om de laagste prijs te kiezen. Gooit Coolblue bij wijze van spreken een week voor de BTW dagen van de Mediamarkt zijn prijs omlaag, dan gaan wij mee. Komen de BTW dagen en haalt Coolblue zijn aanbieding weer weg, dan wordt onze prijs weer normaal, en dáár gaat dan korting vanaf.

Eerst lezen, dan oordelen :z

Edit; Zie dat iemand hierboven het ook al heeft uitgelegd.