Naar het toilet als je niet thuis bent?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

2IJsjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:45

:o :o Ha ha , altijd potvrees, ik moet mij altijd weer opnieuw voorstellen :o :o . Ik ben erg gehecht aan mijn eigen ruimte, om het maar zo te zeggen.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:46

Het is bij mij niet dat het echt niet kan, gewoon dat ik het niet echt fijn vind.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:58

Ik ga het liefst boven op de douche naar de wc maar als ik bij de paarden ben ga ik het liefst in de stal. Terwijl ik ook bij de eigenaren naar de wc kan (is ontzettend schoon!) maar toch ga ik liever in de stal. In het bos ook geen probleem. Ik kan overal wel! :j

Domi_94

Re: Naar het toilet als je niet thuis bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:06

Ik ga ook het liefste gewoon thuis naar de wc, maar ik heb er geen moeite mee om elders naar het toilet te gaan.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:07

Natuurlijk ga ik het liefste thuis maar als ik moet dan moet ik en ga ik....waar ik ook ben. Meestal ga ik gewoon zitten of het moet echt heel smerig zijn, dan hang ik erboven. Maar ophouden is echt niet goed voor je lijf, kan je geloof ik nierstenen ofzo van krijgen. En dat je elkaar hoort...tja, dat hoort er ook gewoon bij, iedereen doet het hoor. :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:09

Wat een gedoe over iets wat echt iedereen doet zeg :+
Als je moet, dan moet je. Waarom zou je daar moeilijk over doen? Ja, het ene toilet is viezer dan het andere, so be it. Krijg je niets van. Ja, weerstand. Prima.
En als het (in het buitenland bijvoorbeeld) echt te smerig of niet in de buurt is ga ik ook gewoon in de bosjes zitten hoor. Mij om het even.

Elsje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:14

Vorig jaar ging ik ergens solliciteren. Ik was te vroeg en moest even wachten. Gaat er iemand naar het toilet daar en begint me toch te kletteren! Ik had meteen een vette afknapper en dacht 'hier wil ik niet werken!' Gesprek liep trouwens ook niet lekker, waardoor ik dit nog meer dacht en schijnbaar was dit wederzijds, want ik was het niet geworden. Gelukkig maar! :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:27

De boel ophouden is overigens echt slecht voor je darmen

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:29

Elsje123 schreef:
Vorig jaar ging ik ergens solliciteren. Ik was te vroeg en moest even wachten. Gaat er iemand naar het toilet daar en begint me toch te kletteren! Ik had meteen een vette afknapper en dacht 'hier wil ik niet werken!' Gesprek liep trouwens ook niet lekker, waardoor ik dit nog meer dacht en schijnbaar was dit wederzijds, want ik was het niet geworden. Gelukkig maar! :D

Serieus? :') is dit al een afknapper voor een werkplek?

Ik kan overal, nergens problemen mee hoor. Waarom?? Vraag ik me dan af... iedereen moet naar de WC toch? Waarom zou het dan raar zijn dat je ergens anders dan thuis gaat? Ik ben niet om de zoveel uur thuis, als ik moet ga ik het niet ophouden hoor, krijg meteen buikpijn :')

Elsje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:42

Nou om nou te zeggen we laten het contract niet doorgaan hierom, dat gaat natuurlijk te ver, want als het voor de rest wel heel leuk geweest zou zijn dan had ik het wel gedaan. Het was voor de rest voor mij ook niet wat ik zocht, dus al met al beter zo! Ik vond het alleen zo onvrij klinken toen ik daar zat te wachten...

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:43

LadyMadonna, waardoor is het slecht voor je darmen?

Ik ga ook gewoon overal naar de wc en ook vaak voordat ik ergens heen ga. Qua geluid vind ik het soms ongemakkelijk, maar een papiertje over het water of goed mikken kan een hoop doen. En anders, so be it.

Het meest ongemakkelijke wat ik heb meegemaakt was in een club in Albufeira geloof ik. Daar hadden ze geen houten deuren voor de wc's maar een matglazen variant. Je kon dus precies zien wat iedereen deed, een beetje als een geblurred simspoppetje. Vice versa kon je dus ook de mensen zien staan wachten. Voordeel was wel dat je daar niet lang in de rij hoefde te staan, iedereen wilde er zo snel mogelijk weer vanaf :=

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:54

Oedi: door ophouden wordt je ontlasting harder, kan té hard worden, met risico's op aambeien, fissuren, tot scheurtjes in de wand van de dikke darm

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:02

Het ligt eraan waar ik ben, maar ik moet best wel vaak op een dag dus toen ik nog met de trein ging (afstand van 2, 2,5 uur) ging ik ook in de trein.

Maar als ik naar een restaurant of bioscoop ga ofzo maak ik me nooit druk tenzij ik al weet dat het er eerder vies was, dan probeer ik er rekening mee te houden.

Ik vind het trouwens altijd zo vervelend als ik de stad in ben of op vakantie dan weet ik nooit waar ik moet gaan.

De grote boodschap die ik trouwens sowieso alleen thuis, tenzij ik voor langere tijd weg ben. In het ouderlijk huis lukt het trouwens ook nog wel :')

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:11

Ik kan altijd en overal voor elke boodschap, maar dat wil niet zeggen dat ik het wil. Op mijn vorige stal hadden wij geen toilet, de stal bood uitkomst, maar voor boodschap 1 en als ik ongesteld ben konden wij gebruik maken van het toilet van de stalbaas en zijn vrouw. Dat toilet spoelde alleen niet goed door. Brrr Daar heb ik toch zo de hekel aan. Net als aan wc verfrisserluchten, om te kokhalzen.
Het is dat het niet kan maar anders zou ik altijd wel buiten naar het toilet willen gaan, je zoekt een stil stukje, ziet wat van de natuur, hebt frisse lucht en het is altijd schoon.

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:13

Hebben meer mensen dat wildplassen niet lukt zonder over je kleren te plassen, waardoor dus eerst alles uit moet?

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:15

Oja dat is buitenshuis irritant,als je doorspoelt, maar het wc papier blijft hangen in de pot,ook na 2x doorspoelen, ben dan altijd zo bang dat er iemand na mij moet.
Geven jullie dat door?Weet niet wat normaal is hierin

Over wildplassen gesproken..Hihi ik kan dat ook niet. Ik plas altijd over mijn broek of schoenen sinds een jaar weet ik dat het kan door je halve broek uit te trekken maar dan nog spettert het alle kanten op.gelukkig hoeft het bijna nooit :')
Laatst bijgewerkt door patatkraam op 22-01-17 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:16

Een prive-wc bij mensen thuis vind ik wel vervelend.Bang dat ik hem vies maak. Maar ik heb geen problemen met openbare toiletten. Het fijnste is het bos. Helaas is er niet veel wilde natuur meer in mijn omgeving.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:16

Bopje schreef:
Hebben meer mensen dat wildplassen niet lukt zonder over je kleren te plassen, waardoor dus eerst alles uit moet?

Kwestie van met wind in de rug proberen en naderhand goed aftikken voor je hem terugstopt.

*edit* en altijd bergaf mikken of dichte schoenen dragen uiteraard.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:21

Wel en niet :+
Mijn "grote behoefte" doe ik alleen thuis, of bij mijn oma.

Kleine behoefte kan ik wel, maar liever ook niet :+
Ik kan trouwens ook wel in het bos mijn kleine behoefte doen (met groomen van endurance bv)
Was ook leuk afgelopen zomer met werken, ik stond op de preirooier en moest ook naar de wc. Voor één meisje (was de enige) gaan ze niet op en neer rijden, ik moest maar gewoon in de bosjes gaan zitten :+

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:27

Gewoon papier op de zitting leggen en evt een prop papier om overheen te plassen zodat niet iedereen van je waterval hoeft te genieten. En dan: let it gooooooo!!!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:33

Ik kan ook wel overal. := Je moet alleen bijna overal betalen voor een openbaar toilet.
Bij wildplassen moet je gewoon zorgen dat je je of aan een tak kan vasthouden of een boom vinden zodat je daar tegenaan kan leunen. :')

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:35

Als ik moet, dan moet ik. Thuis, op bezoek, op het werk, openbare ruimtes, buiten.. Laatst moest ik echt heel nodig toen ik in het bos liep met de honden. Even de struiken opgezocht en wat een opluchting dan :')
In geval van een vieze bril, leg ik er een mooie ring van toiletpapier op of blijf er boven hangen. Gaat prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:40

Ik kan het wel, maar alleen als het schoon is. Ik kan er gewoon niet tegen om het op te houden. :')

Het enige probleem is is dat ik op andere plekken de wc niet op slot durf te doen. Ik weet niet wat dat is. Ik neem dan altijd mijn moeder mee die de wacht houdt. :')

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:44

Nou spooky verhuis dan naar slowakeie, daar is het toilet vrij als hij dicht is en bezet al je iemand ziet zitten. (dat was even wennen)

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:10

oomens schreef:
Bopje schreef:

Kwestie van met wind in de rug proberen en naderhand goed aftikken voor je hem terugstopt.

*edit* en altijd bergaf mikken of dichte schoenen dragen uiteraard.

Dit is de mannelijke variant ? Haha.