Voornemens 2017, hoe staat het er mee??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 16:18

Eloya schreef:
Ik had als voornemen om nu afvallen eens echt door te zetten en eens resultaat te zien en mijn cola verslaving aan te pakken

Afvallen gaat goed! sinds 4 januari -2,5 kilo (zie onderschrift haha)
Cola gaat redelijk, ik ben al van 6 flessen cola regular in de week naar 2,5 cola light in de week gegaan en ik ga met beide voornemens nog door!

Wauw wat knap!!

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 16:26

Mlies schreef:
Ik heb welgeteld 1x hardgelopen dus dat schiet al mooi op. :+

Nog altijd meer dan dat ik gedaan heb :p
maar er was hier iets met bergen en ijs en sneeuw dat ik niet echt de behoefte had om te gaan lopen en de grond van dichtbij te inspecteren. Maar vanaf volgende week woon ik weer in nederland dus dan ga ik weer 3x pw :D *\o/*

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 10:25

Wauw, dat mag je gerust een chocoladeverslaving noemen als je weken na het stoppen nog zo'n hunkering naar chocolade hebt. :D

Hier gaat het redelijk met de voornemens, maar dan moet ik er bij zeggen dat ik vrij ambitieus ben voor 2017 en dat sommige doelen niet alleen binnen mijn eigen macht liggen.

Wat goed gaat:
- Afvallen door koolhydraatarm eten: Van 78 kg naar 71. Doel is <70
- Stoppen met alcohol: 1 januari heb ik op een nieuwjaarsborrel 2 wijntjes gehad, sindsdien sta ik droog
- Positief in het leven staan: Het klopt echt dat als je de lachend de wereld tegemoet gaat de wereld naar je terug lacht. Who knew. :D

Wat nog beter mag:
- Meer bewegen. Ik zit af en toe op de hometrainer en heb allemaal hardloopspullen maar ik vind het buiten nog zo koud. ;(

Wat nog moet gebeuren:
- Die baan vinden waar ik vele jaren kan blijven plakken, ik vind mijn huidige niet leuk meer en solliciteer af en toe op banen die me echt aanspreken.
- Verhuizen, maar dat hangt af van de nieuwe baan. Wil graag weg uit Friesland en misschien zelfs wel Nederland.

Klarinda

Re: Voornemens 2017, hoe staat het er mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 19:43

Mijn voornemen voor 2017 was dat ik zou gaan sporten als mijn stage begint (die begint 6 feb.) en ik heb mij deze week aangemeld voor de sportschool, voor een jaar abonnement :D Dus echt nog gaan :D

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 19:44

Mijn goede voornemen was toch wel weer sportiever worden. Ik reed dagelijks 1/2 paarden maar merkte toch dat ik niet helemaal tevreden was met hoe het liep.

Ondertussen rijd ik dagelijks 2/3 paarden, probeer thuis wat krachttraining te doen en heb ook een activity tracker gekocht die me nog wat gemotiveerd heeft :D

So far, so good!