Amira_ schreef:Jildau schreef:Ik begrijp het echt niet.
Je hebt geen gevoelens voor hem maar ziet wel een toekomst samen? Die twee dingen gaan toch niet samen?
Ik heb dat ook gehad met mijn ex, kan op de een of andere manier dus welIk was niet verliefd op hem, maar zag ons wel kinderen krijgen en al die dingen.
Ja precies dit dus haha. En de gevoelens enzo zijn minder geworden door die sleur.. deden nooit meer wat leuks, ik zat met studie en aantal zaken en zijn school ging ook niet goed en zn vaders bedrijf stort bijna in. Hij kan niet met die emoties dealen en laat ze ook niet zien, hoe graag ik hem ook wil steunen. Elke zaterdag maar naar vrienden en op zondag op de bank voetbal kijken, zo zagen onze weekenden eruit. Verder prima, maar niet als je opgeve moment niet meer naar elkaar omkijkt. Daar lag het probleem naar mijn idee, en nieuw leven inblazen is op dit moment niet meer gelukt door onze eigen oliebol waar we mee moesten dealen. Daarom denk ik dat als we tijd voor onszelf hebben het goed kan komen incl gevoelens. maarja tijd zal zich wijzen denk ik.
En misschien over een maand dat ik er wel anders over denk, is nu nog niet lang uit hoor wel meer mensen met deze gedachtes en dat het later wegzakt. Maarja, wat als ik heel lang die gedachtes blijf houden...
Ik was niet verliefd op hem, maar zag ons wel kinderen krijgen en al die dingen.