Relatie uit. onderbuikgevoel wat moet ik ermee???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Carmen_vH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 11:47

Amira_ schreef:
Jildau schreef:
Ik begrijp het echt niet.

Je hebt geen gevoelens voor hem maar ziet wel een toekomst samen? Die twee dingen gaan toch niet samen?

Ik heb dat ook gehad met mijn ex, kan op de een of andere manier dus wel := Ik was niet verliefd op hem, maar zag ons wel kinderen krijgen en al die dingen.

Ja precies dit dus haha. En de gevoelens enzo zijn minder geworden door die sleur.. deden nooit meer wat leuks, ik zat met studie en aantal zaken en zijn school ging ook niet goed en zn vaders bedrijf stort bijna in. Hij kan niet met die emoties dealen en laat ze ook niet zien, hoe graag ik hem ook wil steunen. Elke zaterdag maar naar vrienden en op zondag op de bank voetbal kijken, zo zagen onze weekenden eruit. Verder prima, maar niet als je opgeve moment niet meer naar elkaar omkijkt. Daar lag het probleem naar mijn idee, en nieuw leven inblazen is op dit moment niet meer gelukt door onze eigen oliebol waar we mee moesten dealen. Daarom denk ik dat als we tijd voor onszelf hebben het goed kan komen incl gevoelens. maarja tijd zal zich wijzen denk ik.

En misschien over een maand dat ik er wel anders over denk, is nu nog niet lang uit hoor wel meer mensen met deze gedachtes en dat het later wegzakt. Maarja, wat als ik heel lang die gedachtes blijf houden...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:48

Volgens mij wil je het over laten komen of je niet meer geïnteresseerd bent in hem, maar ik denk dat je nog helemaal niet klaar bent met deze jongen. Ik geloof helemaal niet dat je geen gevoelens meer voor hem hebt en dat je jezelf wijs probeert te maken dat jullie wel weer bij elkaar komen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:56

Ik ga met Diablo mee.
Ik heb het het ook uitgemaakt met mijn ex omdat ik niks meer voor hem voelde, maar ergens diep verstopt blijf je dat gevoel wel een tijdje houden. Je deelt toch lief en leed met elkaar.

Carmen_vH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 16:26

Es_ther schreef:
Ik ga met Diablo mee.
Ik heb het het ook uitgemaakt met mijn ex omdat ik niks meer voor hem voelde, maar ergens diep verstopt blijf je dat gevoel wel een tijdje houden. Je deelt toch lief en leed met elkaar.

Ja precies, waren beide al half jaar beetje in die sleur geraakt. Als ik aan hem denk voel ik ook niks meer dat is wel echt zo. Maar inderdaad omdat je zoveel met elkaar hebt gedeeld is het toch poedersuiker. En ik denk gewoon dat het anders had kunnen gaan, zijn teveel met ons zelf bezig geweest en fouten gemaakt maarja iedereen maakt fouten maar zo kwamen we wel in die sleur en niet ons best gedaan om eruit te komen. Als we echt continue ruzie hadden gehad oke dan was ik er helemaal klaar mee ja.