Vraag over levering/track&trace Kiala...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:16

hemel, als ik het zo lees ga ik beter ook niet meer met Kiala versturen... tenzij de klant het persé wil... :O

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:20

Pien63 schreef:
Kiala is goedkoper dan PostNL. Scheelt een paar euro. Om goedkoper te kunnen werken moet je ook kosten besparen. Rijden met een halflege auto kost geld. Dus wachten ze tot ze een volle auto hebben. Maar een week tussen verzenden en ontvangen is heel normaal bij Kiala.

Toevallig heb ik twee weken geleden iets verzonden naar België. Bij PostNL zou ik ruim €30 kwijt zijn en bovendien accepteerde ze het formaat doos niet. Moest maar een kleinere doos zijn, tja daar past het dus niet in :+ Uiteindelijk bij Kiala uitgekomen, formaat was geen probleem en het scheelde €18 :oo Woensdag verstuurd naar België en zaterdag kreeg ik bericht dat het pakket was ontvangen. Ik heb wel het label thuis uitgeprint, daardoor kon ik het pakket meteen volgen vanaf dat het was ingeleverd.

Anoniem

Re: Vraag over levering/track&trace Kiala...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:23

Ik heb het label ook uitgeprint, alleen kan ik het dus niet volgen, omdat hij aangeeft dat het pakket niet te vinden is.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:05

kiala kun je alleen maar thuis uitprinten, dat maakt het allemaal ook zo goedkoop ;)

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:06

KoudbloedKim schreef:
Ik heb het label ook uitgeprint, alleen kan ik het dus niet volgen, omdat hij aangeeft dat het pakket niet te vinden is.

Bij mij werd het label meteen gescand met zo'n mobiele scanner toen ik het afleverde bij het punt. 's Avonds kon ik via mijn account zien dat hij was ontvangen. De volgende dag stond er dat het pakket was opgehaald en zou worden verstuurd naar het dichtstbijzijnde verdeelpunt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:14

Hier is het label ook gelijk gescand. :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:56

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is het verzekerd verzonden? (Of kan dat niet met Kiala?).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:01

Weet ik niet.
Ik kreeg een retourformulier dat ik uit moest printen.
Dit hebben we uitgeprint en ingeleverd.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 18:08

Ja dat kan wel maar is duurder. Je moet gewoon geduld hebben daar. Hier is alles nog gewoon netjes aangekomen.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 18:27

Meer dan geduld hebben ga je niet kunnen doen. Je kan eens geluk hebben dat het toch sneller is omdat er net een volle vracht was maar zo niet duurt het langer.

Wel vreemd van die ontvanger maar ze moeten het zelf weten.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 20:32

Cayenne schreef:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is het verzekerd verzonden? (Of kan dat niet met Kiala?).

Je kunt wel verzekerd verzenden met Kiala, ik geloof tot €200 zo uit mijn hoofd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 20:35

Kun je dat ook nog ergens terug vinden?

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 23:01

KoudbloedKim schreef:
Kun je dat ook nog ergens terug vinden?

Ik heb even voor je gekeken. Tot €200 extra verzekeren kost €5 extra. Ik kan niet meer zien of je dat ook ziet bij het traceren, omdat mijn pakket al is afgeleverd.
Wil je mij per PB een foto sturen van jouw nummer, dan wil ik wel voor je kijken of het kan traceren.