SVRL schreef:Mijn moeder is zo'n schoonmoeder voor mijn schoonzus. Mijn broer is haar oogappel, geen enkele vrouw is goed genoeg voor hem. Mijn broer is het ondertussen zat en komt niet meer thuis. Sinds de breuk heeft hij rust gevonden. Ze zijn wel bang voor later als de kinderen groot zijn. Mijn ma is nl van plan, als die haar opzoeken, om,haar versie van de feiten te vertellen en stiekum hoopt ze dat de kinderen dan boos worden op hun ouders, zucht.
Nou, dan hoop ik dat je moeder haar zin heeft....
Wat is dat toch met moeders en zonen? Wat gaat er dan mis in het hoofd van een vrouw dat ze denkt te moeten concurreren met de verkering van haar zoon? Hier helaas hetzelfde euvel. Ik wil mijn schoonmoeder niet meer zien, mijn vriend heeft af en toe moeizaam contact, maar het is voor schoonmoeder natuurlijk veel makkelijker om te zeggen dat dat door mij komt, omdat ik hem 'indoctrineer'. Ik ben nu zover dat ik mijn schouders ophaal, ik vind het alleen ontzettend sneu voor mijn vriend.
Anyway, TS, ik vind het echt superlief van je dat je uberhaupt nog wil praten. Ik had gezegd dat ze het mocht uitzoeken, en helemaal na het boos worden om Kerst terwijl ze verdomme je in een warm nest zou moeten verwelkomen omdat je je eerste Kerst zonder moeder moest 'vieren'. Sterkte!!