lieveli schreef:zillionke schreef:Ik ga naar het hbo.. Dus ik weet niet echt of een studentenvereniging wel bij me past..
Ja joh, mijn ex doet voeding en diëtetiek, die is helemaal druk met zijn voedingsgroepje (studentenvereniging), waar ga je studeren? HVA? En als jij op kamers zit, komt dat goed hoor, je leert echt zoveel nieuwe mensen kennen!
Jep en die studie ben ik ook van plan om te doen.
In de meeste steden is een grote diversiteit aan studentenverenigingen; van "feestverenigingen" (vaak met disputen) tot studieverenigingen tot sportverenigingen. Ik ben zelf lid geweest van de studievereniging, de studenten wielervereniging en de studenten schaatsvereniging. Bij de studievereniging heb ik weinig gedaan, omdat ik weinig aansluiting had met de mensen, maar bij de studenten wielervereniging en de schaatsvereniging heb ik onwijs veel lol gehad. Heel veel leuke uitjes, mogelijkheid om ervaring op te doen in commissies en in het bestuur en daarnaast heb ik veel mensen leren kennen, zowel in mijn studentenstad als in andere studentensteden.