Oudjaarsdag... wat zijn de plannen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_kimm

Re: Oudjaarsdag... wat zijn de plannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 17:58

Ik moet werken van 10:00uur tot 18:00uur. In de tuincentrum en we verkopen ook vuurwerk dus het zal wel druk zijn.
S avonds heb ik nog geen plannen maar gezellig net m'n ouders op de bank met hapjes en misschien een filmpje.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 18:11

Werken :+

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 18:16

Ik zit de hele dag bij mijn schoonmoeder :) (vriend woont nog thuis) Komt waarschijnlijk nog wel wat familie langs en dan lekker lui op de bank hangen tot 0:00, vuurwerk afsteken en hopelijk 0:30 mijn bedje in :Y)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 18:20

Ik denk dat ik die dag op de bank doorbreng :+ Ik ben al sinds kerst ziek helaas

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 18:24

Ik ga 's ochtends naar mijn vrijwilligerswerk.

jordal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 18:40

'S morgens lekker met mijn eigen honden lopen, daarna paardje doen en dan met eigen en 2 logeerhonden wandelen. Daarna wat eten en op de bank ploffen in het huis van de logeerhonden en de avond door zien te komen met 4 honden waarvan er 3 bang zijn. Als het goed is wordt er daar niet veel afgestoken, wonen vooral oudere mensen. Oud en nieuw is niet mijn favoriete dag van het jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 18:47

Uitslapen, paard pesten, eten inslaan en in camping-kostuum met mijn lief s' avonds op de bank B52's drinken, prima traditie, die wij graag in ere houden! :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 18:59

Uitslapen, dan even bij mijn verzorgpaarden kijken hoe ze erbij staan (in de buurt doen ze aan carbidschieten ;) )

En middags/savonds zoals elk jaar lekker rustig aan doen, ofwel bankhangen, kletsen, eten en om 12 uur van het vuurwerk genieten!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 16:05

Eerste Oudjaarsdag met baby :) En laatste Oudjaarsdag als niet miljonair :') Mijn man gaat even met de kleine langs zijn werk om te showen en oliebollen te halen. Ik ga dan de grote boodschappen doen en dan gaan we lekker borrelten met broodjes en salades enzo :) Ik denk dat we een Friends marathon gaan houden :') Pas weer begonnen bij seizoen 1 namelijk :P

Moet alleen nog even kijken voor een lekkere, alcoholvrije champagne voor mezelf :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:17

Morgenochtend eerst even sporten en rond 10u vertrekken we met een groep van twaalf vrienden naar Antwerpen! 's Middags wat door de stad lopen, uit eten en we hebben kaartjes voor een feest. Ben heel benieuwd.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:31

Ik wil de douche soppen en de keukenkastjes uitbaggeren.
Ook doe ik nog even een rondje weekmarkt voor wat groente en fruit.
Er staat ook nog een was op mij te wachten.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:38

Top2000 luisteren!
Verder nog geen idee, 's avonds komen er vrienden dus daar nog wat dingetjes voor regelen :).

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:47

Het normale leven, top 2000 luisteren, vuurwerk koste wat het kost vermijden en eventueel nog een oudjaarsconference of zo kijken.
Normaal bij mijn ouders maar dit jaar thuis bij de paardjes die voor het eerst aan huis staan.

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 19:06

Eerst werken tot 12:00 en dan wat oliebollen kopen en een tukkie doen. Na het eten naar mijn ouders en dan een ouderwetse spelletjesavond tot de klok aftelt..

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 19:25

Met een beeeetje mazzel wordt mijn deken nog geleverd voor de kleine man. Diegene die hij nu om heeft mag wel een keer gewassen worden.. :+

Verder hoop ik mijn eerste menrit met hem te maken buiten. Een stalgenootje wil mee hardlopen :D *\o/*

En verder lekkere hapjes maken (en eten) en zien hoe lang we wakker blijven :Y) Als het goed is komt Ik hou van Holland er ook op en dat vind ik een geniaal programma.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 19:32

Uitslapen en ontbijten met verse croissantjes. Daarna een rondje stort en langs de winkel voor de lunch die ik met mijn beste vriendin doe en appelbeignets halen voor 's avonds. Ik blijf lekker thuis op de bank met een wijntje en mijn 4 poezen. Filmpje aan of serie. Om middernacht vuurwerk fotograferen als het weer mee zit en dan naar bed.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 20:58

Ff pakketje aannnemen, daarna gaan we naar vrienden die in rustig buitengebied wonen.
Zondag, gaan we heerlijke boswandeling maken, en zakkend langs wat after patries weer terug.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 23:56

bantu schreef:
ja hij vindt het geweldig want dat vuurwerk is natuurlijk ook een beetje voor hem ;)

Gelukkig maar een béétje, want mijn jongste neefje wordt 1 januari 11 en is dus om middernacht jarig en dat vuurwerk is óók een beetje voor hem :)) Eerste jaar dit dat hij zelf ook wat kan gaan afsteken :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 10:27

Gisteren hoorde ik dat ik vandaag niet hoef te werken! :):)
Heb uitgeslapen. Zo even naar stal.
Vanmiddag naar m'n ouders. Heb van de week een nieuwe laptop gekocht, die moet nog worden geïnstalleerd.
M'n opa komt daar ook, met z'n allen gourmetten.
Daarna op tijd naar huis voor de katten. Heerlijk op de bank met een wijntje en film oid. <3
Zin in na deze drukke periode!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 10:41

Eerlijk? Helemaal niks. Ik had het graag met andere willen vieren maar kan/wil mijn huis niet verlaten vanwege mijn katten en het nestje kittens. Daarbij ook een keelontsteking opgelopen dus buiten ronddwalen zie ik ook niet zitten. Ik ga zo even naar de winkels en dan weer naar huis... denk gewoon filmpjes kijken ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 10:49

De hele dag op bed/in de bank liggen -O-

Had leuke plannen gemaakt, maar helaas vanaf 2e kerstdag al ziek. Gisteren naar de huisarts gegaan omdat ik een dikke kaak kreeg, heb ik bof. is zo besmettelijk als wat dus ontloop mensen ipv dat ik de hele dag in de weer zou zijn voor het gourmetten vanavond enzo. Voel me trouwens ook te ziek om iets te doen dus kan niets nu, echt ik verveel me dood :') en dat terwijl ik na een hele drukke november en december lekker gewoon weer 2 dagen vrij zou zijn..

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 10:56

Zo nog even een beetje vuurwerk halen, wij geven er niets om, maar voor de Kids. En nog even vers stokbrood halen voor de gourmet vanavond. Dan nog even naar de paardjes en oliebollen en appelbeigneits bakken. Vanavond gourmetten en daarna of film kijken met ons gezin en/of spelletjes. En hopelijk kunnen we een beetje optijd het bed in. Vorig jaar was het voor 1.30 niet rustig met het vuurwerk..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 10:59

Marloes, dat is niet leuk. Beterschap!

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 11:02

Winkelen :)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 11:06

Beetje in de stijl van Marloes, maar veel minder erg gelukkig (griep), sinds woensdag plat, net tijdens die ene week vakantie natuurlijk. Dus probeer wat te handwerken als ik me niet te moe voel en verder doezel ik wat met de top2000 op de achtergrond. ;-)