Aaaaahhh parkeerbon!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 01:22

Dus ? Als je het zo bekijkt en gaat redeneren.
Mama kreeg een kind kan kind niks aan doen dat dit gebeurd

haha nee alle gekheid das natuurlijk belachelijk om van je kind te verwachten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 01:23

10 is inderdaad een beetje jong.Maar waar is de eerste sleutel van de fiets dan?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 01:24

Ik heb een keer gruwelijk veel geluk gehad. Sollicitatie en niet gerealiseerd dat het daar betaald parkeren was. En ik heb nooit contant geld op zak.....
De 20 cent die ik had erin gegooid en op hoop van zegen dat gesprek in. Na afloop liep ik de parkeerwacht voorbij die achter mij de zijstraat in liepen waar mijn auto stond...

Shirley

Re: Aaaaahhh parkeerbon!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 01:28

Als ze dàt wisten, hadden ze die vast wel gepakt, Britta ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 01:30

Er is maar één sleutel. Tweedehands fiets. En dat is natuurlijk gewoon weer de schuld van mama. :)

Kind is de sleutel op school verloren. Uit haar zak verdwenen. Alles is uitgekamd, niet meer gevonden. We mogen dus met een ijzerzaagje in de weer...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 01:34

Dat klinkt spannend!

Je verstopt het wel eerst in een cake toch zeker 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 01:38

Uiteraard. Is wat anders dan de christmascake met muntjes erin die ze traditioneel in mijn familie maakten :))

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 01:42

Lekker origineel :Y)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 12:35

Dat zijn altijd erg vervelende dingen. Ik heb weleens een bon gekregen terwijl ik een bonnetje aan het trekken was.... -O-

Maar even de knuppel in het hoenderhok: Waarom moet jouw kind naar Judo als ze eigenlijk niet wil? Is het geen hobby?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 12:42

Lente schreef:
Kind is 10 en hoeft uiteraard niet mee te betalen. Zou een mooie boel worden :+

Betalen met het door jou betaalde zakgeld :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 12:53

Suzanne F. schreef:
Dat zijn altijd erg vervelende dingen. Ik heb weleens een bon gekregen terwijl ik een bonnetje aan het trekken was.... -O-

Maar even de knuppel in het hoenderhok: Waarom moet jouw kind naar Judo als ze eigenlijk niet wil? Is het geen hobby?

Kom maar op met die knuppel hoor. :D

Kind moest en zou op turnen. Toen vond ze turnen niet leuk en wilde ze stoppen met turnen. Daarna moest en zou ze op karate maar daar haakte ze al van af bij een proefles. Dus een proefles judo gedaan en dat móest en zou het worden.
Ze judo't nu vanaf september en het is regelmatig geklaag. Ze was al drie weken niet geweest (onder anderen doordat ze zich een gat in de kin was gevallen met die fiets waarvan ze nu het sleuteltje kwijt is) dus het was nu gewoon tijd.
Ze móet van mij het seizoen afmaken. Een hobby moet ook betaald worden, judopak heeft wat gekost plus kind heeft überhaupt niet zoveel doorzettingsvermogen. Vandaar dat kind móest judoën.

(En... Als kind er eenmaal is heeft ze ontzettend veel lol. Kind heeft mijn genen geërfd van beren op de weg zien) :)