Verbaas me dan ook over de reacties hier, vind het eigenlijk een beetje aso te verwachten dat zij de trap maar op komen
Zou zelf echt niet in me opkomen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zou zelf echt niet in me opkomen.
wordt er schijt ziek van MarlindeRooz schreef:Maar hoe bereiken die mij dan als er beneden geen deurbel is daar?
Edit: er is geen hoofddeur het gebouw is open tot aan mijn voordeur kan iedereen komen. Bezoek komt ook direct naar mijn deur.
Ashleytjuhh schreef:Elena 8 hoog met alleen een trap mag zoizo niet. Bij hoger als 4 is het verplicht on een lift te hebben.
Van een loodgieter verwacht je toch ook dat het netjes afgewerkt word? Daar betaal je toch voor? Bij een pakket bezorger toch het zelfde ik betaal 7 euro om een pakje te verzenden (wat ik tofh aardig veel geld voor een pakje) dan verwacht ik minstens dat het gewoon tot het einde netjes word afgehandeld.
En voor de andere met dat het gewoon in de lift word gezet dat is gewoon fraude met de handtekening.
Gianti schreef:Ik heb bij 90% van de postbezorgers gevoel dat als ze kantjes ervan af lopen als het kan... woon 2 hoog (met lift) en wordt bij mij niet eens meer aangebeld aan intercom (die ben3den is).. briefje in bus dat ik er niet was en levert af bij de huismeester of iemand die toevallig beneden staat... zijn die er niet, dan mag ik mijn pakketje later bij een ophaalpunt halenwordt er schijt ziek van
Biebz schreef:Gianti schreef:Ik heb bij 90% van de postbezorgers gevoel dat als ze kantjes ervan af lopen als het kan... woon 2 hoog (met lift) en wordt bij mij niet eens meer aangebeld aan intercom (die ben3den is).. briefje in bus dat ik er niet was en levert af bij de huismeester of iemand die toevallig beneden staat... zijn die er niet, dan mag ik mijn pakketje later bij een ophaalpunt halenwordt er schijt ziek van
Denk dat het meer komt door de korte tijd die ze ervoor krijgen.
Vaak maar 2 of 3 minuten per adres... Als er iemand niet thuis is en je moet het naar de buren brengen verlies je al tijd.
Heb je dit een paar keer achter elkaar loop je dus al snel achter op schema.. Mijn vriend heeft gelukkig een andere baan nu... Maar toen hij nog voor PostNL bezorgde was hij soms om 21:00 nog aan het bezorgen en dus pas om 23:00 uur thuis voor het avond eten (Want daar had hij tussendoor nooit tijd voor)
Biebz schreef:Ik probeer het zeker niet goed te praten!!
Ex collegas van mijn vriend waren altijd al veel eerder klaar. Maar die raffelde het idd ook af..
Denk dat het probleem bij PostNL zelf ligt..

Ashleytjuhh schreef:Van a naar b en b is gewoon bij mij thuis aan de deur
Maar veders zijn ze dat ok verplicht helemaal als er een lift is. Anders kan er alleen gevraagd worden of je na beneden wil komen. Wil je dat niet moeten ze gewoon naar boven komen
(zeg maar dag tegen je route die dag
)..
Voelde me net de Primera met al die pakjes, haha. Ashleytjuhh schreef:flitzz schreef:
Hoe doe je dit bij oudere dan? Of wanneer er geen intercom beneden is en wel meerdere hoogtes heeft?