Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Mloes schreef:Ik bel vanmiddag de ambassade, of er een grote stroomstoring o.i.d. is. Zoiets kan wel toch?
Ik denk niet dat de ambassade op de hoogte is van alle stroomstoringen. Ik zou daar dus niet voor bellen. Wacht gewoon af, als hij zo trouw is in zijn contact laat hij vanzelf weer wat horen.
Mloes schreef:Hij is op één plek, al een aantal dagen.. Labuam Bajo. Tijdens de vulkaantripjes enzo geen bereik, dat snap ik. Maar z'n hostel heeft wifi en hij is een beetje aan het chillen daar. Beetje scooter rijden en werken.
Ik bel vanmiddag de ambassade, of er een grote stroomstoring o.i.d. is. Zoiets kan wel toch?
Cemlys schreef:Mloes schreef:Hij is op één plek, al een aantal dagen.. Labuam Bajo. Tijdens de vulkaantripjes enzo geen bereik, dat snap ik. Maar z'n hostel heeft wifi en hij is een beetje aan het chillen daar. Beetje scooter rijden en werken.
Ik bel vanmiddag de ambassade, of er een grote stroomstoring o.i.d. is. Zoiets kan wel toch?
Kun je niet gewoon de hostel bellen of denk ik nu te eenvoudig
Mloes schreef:Hmm. Zo'n app gedownload maar dan moet je inloggen met een pincode. Daarbij moet hij dan ook iets aan hebben staan m.b.t. find my iphone ofzo toch? Volgens mij heeft 'ie dat niet.