Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
senna21 schreef:In de kindertijd heet dit het imaginaire vriendje: alleen worden sommige mensen nooit groot![]()

( was alleen in de bak met paard en ik had het over het weer tegen 'm
was m aant uitleggen waarom hij t even met de paddock moest doen en niet op weide want die was bemest en dat moest nog in de grond regenen
)
Ayasha schreef:'Moet je dit nu echt doen?' 'Komaan vriend je mag wel op schieten nu..' En m'n auto heeft een klein probleempje dat ze niet vinden vanwaar het komt, die geeft een seconde of twee motor-storing (is wel weer even geleden bedenk ik me nu) waarbij hij dus even niet meer goed op trekt. (Hij blijft rijden maar z'n 'pk's ' lijken even weg.) Soms doet hij het zo lang niet dat ik het haast vergeet (zoals nu) soms een paar keer op een rit, dan gaat 't van 'nee Dobby manneke we gaan niet beginnen, gewoon vooruit als ik gas geef ... Niet moeilijk doen '
Vooral mijn auto verpersoonlijk ik.bied ook netjes m'n excuses aan aan 'm als ik niet goed schakel.
en tegen m'n mede-weggebruikers die me toch niet horen.... 'Zou je dat wel doen?' 'Lijkt me niet zo'n strak plan..' Of 'Wtf ga jij nou proberen
'
)
. Maar toen ik een keer tegen mijn winkelwagentje "kom maar" zei werd ik me wel bewust van het feit dat ik dat in het openbaar dus beter kan laten, mensen kijken je heel raar aan dan
.
Slaapwel en goede morgen krijgen ze hier ook standaard elke dag

Pandora2 schreef:Ik praat ook constant tegen mijn dieren. De katten weten altijd precies waar ik naartoe ga, hoe laat ik ongeveer thuis zal zijn, ...Slaapwel en goede morgen krijgen ze hier ook standaard elke dag
![]()
En tegen mijn autootje vertel ik echt hele verhalen als we op pad zijn
In mijn hoofd kan ik ook wel hele discussies voeren...om gek van te worden soms
Valentijn5 schreef:Pandora2 schreef:Ik praat ook constant tegen mijn dieren. De katten weten altijd precies waar ik naartoe ga, hoe laat ik ongeveer thuis zal zijn, ...Slaapwel en goede morgen krijgen ze hier ook standaard elke dag
![]()
En tegen mijn autootje vertel ik echt hele verhalen als we op pad zijn
In mijn hoofd kan ik ook wel hele discussies voeren...om gek van te worden soms
Dat heb ik nou ook. Ik hoef niet persé te praten met mensen. Maar kan dan ook hele gesprekken voeren wat de ander denkt, zonder dat ik iets zeg. En ik voel ook altijd die leegte in mijn gevoel zitten, wat ik niet echt prettig vind.