Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gillbo schreef:Moest je daar "ineens" 100 vanwege weg werkzaamheden? Dan kan de boete nog wel eens hoger uitvallen.
En vuurwerk al gekocht, kan dat nu al dan? Laat hem die reservering maar afzeggen
Hij heeft niet gezegd dat er minder naar het paard gaat maar het worden voorlopig even geen nieuwe dekjes 
Ik heb geen idee hoelang de politie hem al achterna zat. Dat zal ik morgen wel van hem horen. Murloc schreef:Hopelijk krijgt hij z'n rijbewijs gewoon helemaal niet terug, Met hem absoluut geen medelijden. Je zal maar een ongeluk krijgen omdat iemand zo nodig 50 km harder moet rijden dan toegestaan..
Ik heb namelijk geen rijbewijs en als er iets is wil ik toch snel ergens kunnen zijn
MariekeS_ schreef:Ik snap je frustratie en vind het ook heel vervelend voor je dat je straks al zijn geventileerde frustratie om je heen zal hebben. Het is ook niet jouw verantwoordelijkheid want bij 'dit soort mannen' werkt een 'zeurende' vrouw juist averechts...
Hij reed dus 151 met correctie, NA het afremmen.... hoe hard reed hij wel niet daarvoor?![]()
Nee, echt 0.0 medelijden met je vriend...wat een idioot
Ik heb hem echt moeten leren dat je ook rustig langs een paard moet rijden en niet als een of andere asociale mongool
Hoop dat het voor jou een les is om zo snel mogelijk jouw rijbewijs te gaan halen. Hier wil je toch niet naast zitten?? Stel je voor het gaat mis, hij rijdt iemand aan en degene overlijdt. Ben jij ook nog eens medeplichtig! Daar wel eens aan gedacht?Azmay schreef:Eerlijk gezegd zou die boete nog mijn minst grote probleem zijn, zou als de dood zijn dat er ongelukken komen van dat rijgedrag en dolblij zijn dat mijn vriend in ieder geval een tijdje minder gevaar vormt voor zichzelf en zijn omgeving

Peelie schreef:er over gaan lopen zeuren helpt idd zeker niet.
Laat hem lekker in zijn eigen sop gaarkoken. Dan komt hij vanzelf wel zijn verontschuldigingen brengen, voor zover dat wat waard is. Want wat heb jij er aan?
Echt Maureen, jullie zijn mijn vriend en ik. Hij heeft ook eens een heftig ongeluk gehad, was totaal niet zijn schuld en die keer hield hij zich wel aan de snelheid, toen heeft hij ook een paar maanden netjes gereden.

MariekeS_ schreef:Als hij maar niet te bijdehand is en zonder rijbewijs rond gaat rijden...
Volgens mij komt het namelijk wel zo over. Het is echt een schatje verder. Riel schreef:Onbegrijpelijk, 50 km per uur te snel rijden? En al meerdere overtredingen? Hopelijk wordt hij goed op zijn plaats gezet want hij is een gevaar op de baan (voor zichzelf en voor anderen). Wat mij betreft mag hij naast de boete zijn praktisch en theoretisch examen opnieuw opnieuw doen en daarnaast op gesprek gaan bij een psycholoog en een test doen om na te gaan of hij een verantwoordelijke bestuurder kan zijn.
Voor u is het natuurlijk niet fijn dat je vriend zijn rijgedrag niet wil bijstellen. Hopelijk ziet hij nu in dat hij zijn rijgedrag moet verbeteren.
@ TS: waarom haal je uw rijbewijs niet zelf? Onafhankelijk zijn is handig
Ashleytjuhh schreef:Ik heb het idee dat je zelf noet helemaal beseft wat hij kan aanrichten door dit patserige rijgedrag. Dit maak ik uit door de gniffel en lach poppetjes.
Ik heb hoop dat hier heel erg van leert of gewoon zijn rijbewijs de komende 5 a 10 jaar niet meer krijgt.
Ik hoop niet dat die een ongeluk krijgt maar denk ook niet dat hij beseft dat als hij er 1 maakt er hoogst waarschijnlijk iemand dood is dan hoop ik dst hij het is(meestal is de onschuldige het alleen) of als iemand ernstig letsel er aan heeft hij zijn hele leven mag betalen en die 700 euro een lachertje is.
Belachelijk ook dat jij het moet betalen. Als ik zou samen wonen zou die maar lekker elke euro zelf mogen betalen en zijn vuurwerk terug brengen naar de winkel.