Vriendin voor de gek houden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 15:23

Ik dacht te lezen dat het om een echte kip ging :')

Een nep kip is niet eng, maar ook niet echt grappig :+

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 15:23

ik zou niet oud en nieuw kiezen voor pranks.
je weet nooit 100% zeker hoe leuk of knudde iemands jaar is geweest en hoe voor sommigen die laatste uren niet snel genoeg voorbij kunnen gaan, waarbij een emotionele boog best straks gespannen kan staan. Een prank op zo'n moment kan ook een emotionele bom doen barsten bij iemand.

doe het maar lekker op een avondje in de kroeg of zo..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 15:26

Wat een hoop humorloze mensen en overdreven reacties hier zeg :') Als die vriendin echt een enorme fobie had dan zou ts zoiets vast niet gaan plannen.
Ik heb vroeger zo vaak nepspinnen tegen de muur geplakt of over de grond getrokken bij mensen die er bang van waren, en ik ben ook vaak genoeg in de maling genomen.. Ik kan daar alleen maar hard mee lachen en de mensen in mijn omgeving ook :))
Ik vind de nepkip een leuk idee, geen kip voor de hond maar gewoon iets wat echt lijkt, en dat ergens neerzetten waar ze er flink van schrikt :))

elenaMM77

Re: Vriendin voor de gek houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 15:33

humorloos annemiek? ik waarschuw alleen dat oud en nieuw voor mensen ongemerkt een emotioneel beladen avond kan zijn en dat de timing om dan te pranken wellicht niet de juiste is.. dat staat geheel los van humor hebben of niet.. ik kan ook zeggen het is smakeloos om te pranken op een tijdstip dat mensen mogelijk kwetsbaar zijn.

JenW

Re: Vriendin voor de gek houden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 19:50

Ik weet wel wat mijn vriendin kan hebben en niet, en echt als ze der echt zo gigantisch bang voor zou zijn dat ik maar enig sinds twijfels heb zou ik het niet doen ;)

Maar heeft iemand andere ideeën wat ook leuk is? :)