Fijn voor je TS Ik gun jullie alle geluk En alle andere bokkers natuurlijk ook
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 15-12-16 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt
nienke39
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-16 21:58
Ailill schreef:
Ts, super tof! Zo zie je maar, de zaken kunnen zomaar anders lopen en hoop doet leven.
Voor de rest; wat een die trieste reactie's. Afgunst en schamper lachen, chique hoor!
Dank je wel...blij met de positieve reactie!
MarJon
Geplaatst: 15-12-16 22:04
Ailill schreef:
Ts, super tof! Zo zie je maar, de zaken kunnen zomaar anders lopen en hoop doet leven.
Voor de rest; wat een die trieste reactie's. Afgunst en schamper lachen, chique hoor!
Inderdaad
Heel veel geluk TS!
Shirley
Geplaatst: 15-12-16 22:05
Het is je gegund, hoor, meid!
Je hebt al heel wat voor je kiezen gehad en nu wordt het tijd om te genieten!
Anoniem
Geplaatst: 15-12-16 22:06
Wat leuk TS! Het moet heel heftig zijn geweest, en hartverscheurend, de scheiding terwijl je een dochtertje hebt samen. Maar eind goed al goed dus, lekker genieten van elkaar!
En @bokt, wat een hilarische reacties haha. Ik zou maar temmen!
Chocopasta
Geplaatst: 15-12-16 22:47
Ailill schreef:
Ik kan me voorstellen hoe blij je bent. Als je ooit een keer wil kletsen erover mag je me gerust een berichtje sturen. Ik wil ook altijd iedereen de oren van het hoofd praten over hoe blij ik met de mijne ben dus dan kunnen we elkaar misschien daarin vinden ondanks dat ik een stuk jonger ben
Komop mensen, hier wordt je toch spontaan blij van als je zo'n openingspost leest Gefeliciteerd TS, ik ben ook nog steeds heel gelukkig met de mijne, ik ken je gevoel!
Heerlijk om te lezen! Het hart is een vreemd ding. Zelfs als ie in 1000 stukjes is gebarsten, kan hij weer gemaakt worden, alhoewel je de breuklijntjes altijd zult blijven zien... Hele fijne feestdagen met je gezin!
Ik dacht, wat een lekker positieve titel! Knap hoe een aantal er dan toch een negatieve draai aan weten te geven, lekker weer..
Super dat je zo'n fijne man gevonden hebt! En in deze tijden is een beetje positiviteit delen alleen maar fijn
Flits__
Geplaatst: 16-12-16 14:34
Heerlijk zulke positieve berichten. Ik wens je alle geluk toe in jullie relatie!
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 16-12-16 14:41
Storm schreef:
Heerlijk om te lezen! Het hart is een vreemd ding. Zelfs als ie in 1000 stukjes is gebarsten, kan hij weer gemaakt worden, alhoewel je de breuklijntjes altijd zult blijven zien... Hele fijne feestdagen met je gezin!
Wat fijn voor je! Dat is toch ook heerlijk, na een paar jaar een slechte relatie gehad te hebben weer helemaal blij, gelukkig en verliefd te zijn! Heel fijn. Sowieso is verliefd oo iemand zijn en gelukkig in een relatie zitten een van de beste dingen om mee te maken. Ik prijs me daar ook elke dag weer gelukkig mee!
Het is inderdaad ontzettend fijn om iemand bij je te hebben die je gelukkig maakt.
Ik ben nu ook nu anderhalf jaar samen met mijn vriendin. Niemand die mij tot nu toe gelukkiger kan maken dan zij Het is zo heerlijk om iemand te hebben om tegen aan te kruipen als je niet zo goed voelt. En dat diegene je weer helmaal vrolijk kan maken.