Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Naomi schreef:Ik werk in de GGZ op gesloten afdelingen.
Wat wil je weten?
We hebben veel vacatures en je kan hier ook werken en leren.
Helaas zijn vaste contracten wel lastig, ik moet er weer een half jaartje uit.
Amburtjoz schreef:Savannah, zeker gezien jouw leeftijd denk ik dat de kans dat je binnen een gesloten jeugdinrichting stage mag gaan lopen zeer klein is. Het is niet zomaar even een snuffelstage waar je binnen komt. Mocht je desondanks toch persé in een jeugdinrichting (rijks- of particulier) stage willen lopen kun je ze bekijken via deze website: https://www.dji.nl/locaties/justitiele- ... index.aspx Eerlijk gezegd zal ik als ik jou was toch eerder kijken of je terecht kan ik een GGZ instelling voor begeleid/beschermd wonen.
Komt vast goed, en wie niet waagt wie niet wint he
Amburtjoz schreef:Snap ik! Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat daar kinderen zitten die ernstige misdaden gepleegd hebben en je er niet 'zomaar' even binnen loopt om eens rond te kijken. Van verhalen weet ik dat je het in dat soort inrichten als jonge student niet altijd makkelijk hebt. Ik hoop dat het lukt bij een GGZ of iets dergelijks, dat lijkt mij ook erg goed als 'opstap' naar het (mentaal) "zwaardere werk"Komt vast goed, en wie niet waagt wie niet wint he
belle_boef schreef:Ik werk met volwassen in een gesloten inrichting. Onze stagiaires zijn meestal 19 jaar. Te jong! Ze moeten heel rap volwassen worden. Vaak te snel. Wat je ziet en mee maakt is geen kattenpis en doet wat in je hoofd. Daar moet je mee om kunnnen/leren gaan
Olympia schreef:Toen ik HBO maatschappelijk werk en dienstverlening deed en ook graag in een gesloten jeugddetentie wilde stage lopen kreeg ik als reactie dat ze alleen stagiaires wilden van 25 jaar of ouder. Uiteindelijk heb ik mijn 3e jaarsstage gedaan in de crisisdienst bij een jeugdzorginstelling.