Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Storm schreef:Ik zou bij een kennis of een vriend echt niet de sleutels afpakken of de politie bellen.
Zou het wel willen misschien, maar dat zou ik echt niet kunnen maken.
Tink89 schreef:Storm schreef:Ik zou bij een kennis of een vriend echt niet de sleutels afpakken of de politie bellen.
Zou het wel willen misschien, maar dat zou ik echt niet kunnen maken.
Beschouw je die mensen als je vrienden? Ik zou geen vrienden kunnen zijn met iemand die met drank op achter het stuur stapt... Iemand die zo onverantwoordelijk met andermans leven omgaat, is mijn vriend niet hoor.
Storm schreef:Tink89 schreef:Beschouw je die mensen als je vrienden? Ik zou geen vrienden kunnen zijn met iemand die met drank op achter het stuur stapt... Iemand die zo onverantwoordelijk met andermans leven omgaat, is mijn vriend niet hoor.
Ik ben 40, al mijn vrienden hebben kinderen en een verantwoordelijkheidsgevoel. Heb het nog nooit meegemaakt, en denk ook niet dat het gebeurd.
Maar ik zou het gewoon niet zo snel doen als iemand niet straalbezopen is. Net wat mijn voorganger zegt, als iemand dat niet wil, heb je toch niks te vertellen.
Kimbers schreef:Ik vind mensen die het toelaten ergens wel deels verantwoordelijk hoor.
Ik zou in ieder geval ook woest zijn op degene die (bijvoorbeeld) mijn vriend dronken achter het stuur zou laten stappen.
Kimbers schreef:Ik vind mensen die het toelaten ergens wel deels verantwoordelijk hoor.
Ik zou in ieder geval ook woest zijn op degene die (bijvoorbeeld) mijn vriend dronken achter het stuur zou laten stappen.