Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Kun je dat kind niet gewoon uitleggen dat hij pas 's middags tegen stiefmama mag praten?Ochtendhumeur.. Zo herkenbaar.. Het eerste uur nadat ik aakker ben kan met beter niet (irl) tegen me praten.. Dan is niks goed en ben ik echt een überbitch..![]()
Helaas heeft t zoontje van mn vriend er een handje aan om me sochtends de meest onnozele ellende te gaan zitten vertellen/vragen..
oomens schreef:Koffie! Flinke mok (/tas) en goed sterk.
Wat eventueel nog helpt als je moeite hebt om echt wakker te worden (en dus uit bed en zelfs onderweg nog half doorslaapt), is een goede regenbui onderweg. Nadeel is wel dat het weinig helpt tegen chagrijnig op je werk komen.nine1987 schreef:Kun je dat kind niet gewoon uitleggen dat hij pas 's middags tegen stiefmama mag praten?Ochtendhumeur.. Zo herkenbaar.. Het eerste uur nadat ik aakker ben kan met beter niet (irl) tegen me praten.. Dan is niks goed en ben ik echt een überbitch..![]()
Helaas heeft t zoontje van mn vriend er een handje aan om me sochtends de meest onnozele ellende te gaan zitten vertellen/vragen..
Ayasha schreef:Mijn man en ik kunnen ook niet samen op staan.
Het enige moment dat dat goed gaat is als hij alvast koffie maakt..
Hij is ook zo'n vrolijk "ik ben wakker en klaar voor de dag" ochtendmens.
![]()
Terwijl ik meer een "I'm out of bed and dressed, what more do you want from me?!!!" mens ben....
Ayasha schreef:Mijn man en ik kunnen ook niet samen op staan.
Het enige moment dat dat goed gaat is als hij alvast koffie maakt..
Hij is ook zo'n vrolijk "ik ben wakker en klaar voor de dag" ochtendmens.
![]()
Terwijl ik meer een "I'm out of bed and dressed, what more do you want from me?!!!" mens ben....
Picasso schreef:Een van mijn zussen heeft zo'n licht wat ze op haar snufferd zet als ze zit te ontbijten, dat schijnt erg goed te helpen. Zal vragen hoe het heet...