Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Duhelo schreef:Wij betalen ook een percentage van ons loon op een rekening. daarvan betalen we de vaste kosten zoals huur, eten, dieren, etc
Hetgeen die over blijft is voor hobbys en eigen spaargeld.

LinsxDot schreef:Ja maar of er van de ene nou alles betaald word en van ander salaris niks je blijft op zelfde uit komen dan hou je meer over van andere salaris
daarbij vind ik, hij werkt heel hard voor zijn geld en ik zou het niet passend vinden om dat geld uit te geven aan mijn persoonlijke dingen/activiteiten ect. alles wat ik voor hem/ons koop betaal ik of zelf, of soms van de gezamenlijke rekening.
ik wil alleen de mogelijkheden bekijken en een gezamenlijke rekening lijkt me straks toch handig. Brainless schreef:LinsxDot schreef:Ja maar of er van de ene nou alles betaald word en van ander salaris niks je blijft op zelfde uit komen dan hou je meer over van andere salaris
Wij hebben van beide rekeningen een pasje.
Dus wij gebruiken "elkaars" geld.
Maar zo zien wij dat niet.
Alles is van ons samen dus ook al het geld.
Diablo schreef:Wij hebben een gezamenlijke rekening en daar gaat alles vanaf. Mijn man werkt fulltime, ik breng een paar honderd euro in. Verdelen doen we niet aan, wat van hem is, is van mij en wat van mij is, is van hem.

Maar dat is dan voor levensonderhoud en niet voor extraatjes.
).