Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
8nnemiek schreef:Psoriasis, is dat dezelfde chronische autoimmuunziekte die Joe Cross had van de documentaire Fat, Sick and Nearly Dead? Die is daar iig vanaf gekomen, misschien interessant om eens te kijken.
.
woofie schreef:Het klinkt misschien vreemd, maar een geur kan zich ook in je hoofd nestelen....je geeft zelf al aan dat jouw collega's niets ruiken.
Door jouw angst dat anderen het wel ruiken ben je er als het ware zelf op gefixeerd.

Brainless schreef:Janine1990 schreef:Dasty is vrij chemisch, lijkt me niet handig in de armpitten als je psoriasis hebt...
Wel fantastisch schoonmaakspul trouwens!
Je spuit dat op de kleding voordat je gaat wassen.
Dus dat was je er weer uit.
Brainless schreef:Janine1990 schreef:Heb zelf ook een huidprobleem, helaas is dit niet altijd even vanzelfsprekend
TS gebruikt Ariel als wasmiddel; daar zit meer "troep" in dan in Dasty.
Mijn man en dochter (beide psoriasis) kunnen absoluut niet tegen Ariel, dan zitten ze met enkele dagen onder de plekken.
Vanwege de speciale wol-vezels.
Maar het is echt wonderlijk hoe je met wollen onderkleding kan vergeten om deo op te doen en er dan niet mee geconfronteerd te worden zeg maar 
Citaat:Daarom wordt het ten zeerste aanbevolen om stoffen, zoals wol en synthetische vezels, te vermijden. Deze kledingmaterialen sluiten warmte in, wat leidt tot irritatie van een reeds geïrriteerde huid. Kies voor loszittende kleding gemaakt van zachte en lichte materialen, zoals katoen en linnen. Het is ook belangrijk om aandacht te besteden aan hoe je kleren worden gewassen. De meeste mensen met psoriasis reageren op sterke wasmiddelen, zoals bleekmiddel en wasverzachter, dus vermijd het gebruik van deze producten.
Daar steek ik zelf ook al snel de moord in, wollen onderkleding ademt juist zo fijn