Uitzendcontract liever niet voortzetten, WW?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-16 12:59

Morganlefay schreef:
Het ligt er ook aan hoeveel jaren je gewerkt hebt
per jaar werken 1 maand WW en dan moet je ook nog eens meer dan (dont shoot me) 26 weken gewerkt hebben.

Nou, ik heb lang genoeg gewerkt om WW te krijgen. Het gaat nu om de constructie van het ontslag. :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:00

Janine1990 schreef:
Djilna schreef:
Nou dan, met zo'n korte opzegtermijn kun je de verlenging dus gewoon aannemen en zodra je er met het uitzendbureau over uit bent wanneer er een leuke andere functie voorbij komt kun je zo switchen ;)

Ik voel me echt heel dom dat ik het niet zo heb bekeken :')

Onzin!
Maar fijn dat ik heb kunnen helpen ;) Scheelt je denk ik een hoop kopzorgen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-16 13:02

jankawijnsma schreef:
Ik heb wel eens in een uitzendcontract afgesproken met mijn baas dat we met wederzijds goedvinden ophielden en dat ik wel mijn ww kreeg. Het is een kwestie van als jouw uitzendcontract eindigt buiten jouw schuld om krijg je wel ww. Bij mij ging t om n niet werkbare situatie omdat ik daar niet goed in de organisatie paste en ik had er wel kunnen blijven maar daar was niemand beter van geworden. Als je baas dan aangeeft bij t uitzendbureau dat de samenwerking beeindigd krijg je gewoon ww. Het soort werk wat jij nu doet heb ik ook gedaan voor meer dan n jaar. Ik werd gillend gek en ik had idd ook geen tijd om te solliciteren, achterna had ik die tijd wel moeten nemen en dan maar in de pauzes sollicitatiebrieven schrijven maar snel weg daar! Verlenging is misschien wel even een oplossing als t echt maar voor n maandje is, maar als je dat heel erg tegenstaat gewoon niet doen!

Zal hier wel niet van toepassing zijn, aangezien ze me hier echt heel graag willen houden. :(
Ergens hoop ik gewoon dat er geen toestemming is voor de verlenging.

Maar ik ga nu gewoon aangeven dat ik wel serieus ga solliciteren en al mijn vrije tijd daaraan ga benutten. Dus dat ik zomaar weg kán zijn.