Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

rapunzelx schreef:Dan ben ik ook een man denk ik.Ik voetbal sinds mijn 10e ongeveer en kijk sindsdien volg ik voetbal ook gewoon heel erg.
Maar naast voetbal ben ik oooonwijs geïnteresseerd in vliegtuigen. Mensen kijken mij ook raar aan hoor. "Dus met jouw studie word je straks stewardess?!" Uh nee, piloot. "Maar dat is toch een mannenbaan?" Ik snap je dus volkomen TS!
)8nnemiek schreef:Ik werd vroeger nog wel eens raar aangekeken als ik zei dat ik naar Dragonball Z keek, en graag op de playstation speelde en handig was met computersDe meeste jongens die ik kende vonden dat super cool haha.
Tegenwoordig geef ik daar niet veel meer om, maar wordt wel af en toe uitgelachen door mijn vader omdat ik liever bij de Gamma ga shoppen dan in een kledingwinkel![]()
Maar mannelijke sporten, nee, dat is me al snel te luid en druk en aggressief.
Joolien schreef:Nee zonder dollen, dat hoeft niet. Air-soft, doet dat niet zeer?
daarnaast vind ik het leuk om te gamen. Ben eind 20 maar speel graag call of duty met vrienden. Ik zou liever een workshop boogschieten volgen dan visagie oid. Ik ga liever een avondje biljarten, darten of karten dan een middagje shoppen. Animal schreef:Oh ja! Hier nog iemand!![]()
Ik speel drums en dat is echt een mannen instrument![]()
Je ziet vaak wel veel vrouwelijke gitaristen, bassisten, toetsenisten en heel veel zangeressen, maar drummers zijn meestal toch mannen.
Hoe erop gereageerd wordt.. Tja..![]()
Veel mannen vinden het schijnbaar sexy, een vrouw achter het drumstel. Ik krijg er uit die hoek veel complimenten over. Daarnaast is er nog een groep die zich verwonderd en er is nog een groep mannen die vinden dat vrouwen niet kunnen drummen en het dus ook niet zouden moeten doen. Gelukkig is dat maar een kleine groep. Van vrouwen krijg ik meestal gewoon leuke reacties als; Goh wat leuk! Stoer zeg! Etc.

En ja, voetbal, maar dat is niet echt meer een mannending...