'Mannelijke' hobby's?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 18:45

Vliegtuigspotten.. ik ben meestal de enige vrouw die langs de [***] staat. :+

Rex_Rolfo

Re: 'Mannelijke' hobby's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:01

Ik rij op een groot paard, dat vind ik best mannelijk 8-)
Ik rij eigenlijk alleen dressuur, dat is best wel "haaai" :+

En ik ben zo geëmancipeerd dat ik inbreek in een topic vol vrouwen *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:01

Ik hou wel van trekkerrijden :D en schieten. En bullriding (om naar te kijken dan)

schimanski

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:19

Heb mijn hele jeugd op het motorcross circuit doorgebracht. Elk weekend gingen we op wedstrijd, door heel Nederland. Ons hele gezin deed eraan mee, ik ben gestopt toen ik zelf een vaste baan kreeg en de mogelijkheid zag tot een eigen paard.

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:23

Ook heb ik een agrarische opleiding gedaan en dus mijn trekker rijbewijs.
Vroeger wou ik bij de landmacht, leek mij geweldig om door de modder te kruipen.
Als kind zijnde vond ik lego en playmobil leuker dan poppen en mocht ik graag buiten ravotten en hutten bouwen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:24

rapunzelx schreef:
Dan ben ik ook een man denk ik. :+ Ik voetbal sinds mijn 10e ongeveer en kijk sindsdien volg ik voetbal ook gewoon heel erg.

Maar naast voetbal ben ik oooonwijs geïnteresseerd in vliegtuigen. Mensen kijken mij ook raar aan hoor. "Dus met jouw studie word je straks stewardess?!" Uh nee, piloot. "Maar dat is toch een mannenbaan?" Ik snap je dus volkomen TS! :')

Die vraag heb ik ook wel eens gehad, maar ik studeer lucht & ruimtevaarttechniek :')

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:25

Naja hobby.....
De werkbank is van mij. Mijn vriend komt niet eens bij in de buurt en laat het klussen graag aan mij over.
De auto staat onder mijn (onderhouds)beheer. Ook daar houdt hij zich graag verre van.
Daarentegen kookt hij liever dan dat ie mijn prutjes eet. (zelfbescherming? :Y) )

Maar we staan graag samen op de surfplank, zeker in de winter wordt dat niet echt gezien als een dames-sport.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:28

8nnemiek schreef:
Ik werd vroeger nog wel eens raar aangekeken als ik zei dat ik naar Dragonball Z keek, en graag op de playstation speelde en handig was met computers :+ De meeste jongens die ik kende vonden dat super cool haha.
Tegenwoordig geef ik daar niet veel meer om, maar wordt wel af en toe uitgelachen door mijn vader omdat ik liever bij de Gamma ga shoppen dan in een kledingwinkel :+
Maar mannelijke sporten, nee, dat is me al snel te luid en druk en aggressief.

oww dragonball z kan ik nog uren naar kijken :D
Ik heb niet echt mannelijk hobby's. mag graag naar voetbal gaan, en als ik het geld had had ik graag een seizoenskaart gehad :')
Wel volg ik via internet Rallycross en een beetje formula-D wat in europa nog vrij onbekend is.
Zou dan ook graag in america naar zo'n race heen gaan.

Valerie93Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:30

Joolien schreef:
Nee zonder dollen, dat hoeft niet. Air-soft, doet dat niet zeer? :P

Ligt eraan waar je geraakt word en vanaf welke afstand. Heb zelf 1x een flink pijnlijke gehad dat vlakbij mijn oog werd geraakt. Geen blauwe plek niks erover gehouden terwijl ik altijd bont en blauw ben. Doe het nu 3 jaar en vind het zelf erg meevallen!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:36

Hier is het voetbal ! Vind het ook leuk om WK voetbal te kijken natuurlijk, en af en toe FIFA. En met een uitje naar een 1 of andere workshop? Mooi niet. Ga 10 keer liever met een groep karten, paintballen of iets wat hard gaat :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:58

Nu woon ik te ver maar ik had jaren een seizoenkaart voor fc utrecht. Mag nu nog graag wedstrijden bezoeken als de financiën het toelaten :) daarnaast vind ik het leuk om te gamen. Ben eind 20 maar speel graag call of duty met vrienden. Ik zou liever een workshop boogschieten volgen dan visagie oid. Ik ga liever een avondje biljarten, darten of karten dan een middagje shoppen.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 20:04

Animal schreef:
Oh ja! Hier nog iemand! :)
Ik speel drums en dat is echt een mannen instrument :)
Je ziet vaak wel veel vrouwelijke gitaristen, bassisten, toetsenisten en heel veel zangeressen, maar drummers zijn meestal toch mannen.

Hoe erop gereageerd wordt.. Tja.. :')
Veel mannen vinden het schijnbaar sexy, een vrouw achter het drumstel. Ik krijg er uit die hoek veel complimenten over. Daarnaast is er nog een groep die zich verwonderd en er is nog een groep mannen die vinden dat vrouwen niet kunnen drummen en het dus ook niet zouden moeten doen. Gelukkig is dat maar een kleine groep. Van vrouwen krijg ik meestal gewoon leuke reacties als; Goh wat leuk! Stoer zeg! Etc. :D

Hier ook een instrument, Es-Bas!

Afbeelding

Hier idd vaak de ''Stoer hoor!'' reacties, al vinden de meeste mannen het maar raar. In het orkest waar ik bij zit zijn ze het inmiddels wel gewend :D

Verder vind ik motorrijden, trekker rijden, en gamen ook erg leuk.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 20:09

vlieglessen in een flight simulator 737 boeing....samen met mijn moeder van 67jr. Wat begon als een origineel kerstcadeautje is uitgegroeid tot een hobby. Volgens de instructeur die ook proff. piloten opleidt zijn wij de enige vrouwen die dit doen.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 20:26

Ik heb niet echt mannelijke hobby's, maar wel een dikke subwoofer in de auto. Dan kom ik bij de stoplichten aanrijden en dan denken de mensen vaak 'daar komt weer zo'n rot jongen met herrie'. Vervolgens kijken ze opzij en dan zit er ineens een blonde dame achter het stuur. Ik vind het prachtig. :Y)

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 20:32

Telt voetbal? Heb een tijd in een redelijk goed team gezeten (als ik dat mag zeggen) met jongens omdat de meisjes die daar op voetbal zitten jonger dan mij zijn en op een ander niveau.
Heb er helaas mee moeten stoppen maar volg het voetbal heel actief, ga heel regelmatig naar een wedstrijd en verbaas andere jongens dat ik er zoveel van weet.

Hier las ik dat iemand drummen ook meerekende. Ik ben er niet supergoed in maar ik leer steeds meer bij en vind het echt superleuk om te doen.

bryce27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 20:34

In de zomer ga ik met mijn broertje en vrienden van hem downhillen. Ik ben een van de enige meiden die daar rond fietst.
Ik vind het zelf erg leuk om te doen, maar van veel mensen krijg ik te horen, joh veelste gevaarlijk, dat je dat durft. Alsof de jongens niet over de kop van hun fiets kunnen :P

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 20:51

Ja hier ook iemand!

Hou van gamen, battlefield 1, call of duty, GTA 5 enz.
Hou van snelle auto's en heb er als vrouw ook nog redelijk verstand van. (Zelf ook in bezit van een aardig snelle auto)
Heb jarenlang een seizoenskaart gehad van fc groningen
Wou altijd op kickboxen, helaas door een ongeluk (hoofdletsel) niet meer mogelijk.
Was vroeger ook gek op karten, stond eigenlijk altijd wel in de top 3 van de race.
Laatst bijgewerkt door maxie op 02-12-16 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 20:54

Ik reed vroegah (jaar of 6-7 geleden) regelmatig op het circuit met mijn sportwagen. Gaf ook leuke reacties. Ooit had je nog wel vrouwendagen, maar toen die afgeschaft werden ging ik gewoon met de mannenraces mee. Ik was geen Max Verstappen maar deed best leuk mee.

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 20:56

Hier een ex-MMA'er en sinds september rugbyspeelster :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 21:23

Hier ben ik in de zomer wel eens wat aan het skateboarden.
Verder vind ik helikopters geweldig (en hoe meer lawaai, hoe beter) en houd ik wel van wat actie!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 21:30

Ik ben een F1 fan, de meeste kerels op het werk vinden het wel heel leuk omdat ik dan met ze doe sparren.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 21:39

Captain schreef:
Vliegtuigspotten.. ik ben meestal de enige vrouw die langs de baan staat. :+

Ook gaaf! Zit altijd weer als een klein kind verbaasd uit het raam te staren als we langs Schiphol rijden, zo gaaf dat zo'n groot en machtig ding gewoon kan vliegen! :Y) :wow:

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 21:41

subwoofer in de auto *check* :7
vliegtuigespotten *check* echter alleen online :+
flight simulator *check*, thuis achter de computer..... :+

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 21:59

Zo veel "mannelijke" hobby's hier :D
Wil dolgraag het leger in, ben gek op motoren en als ik 20 ben ga ik dan ook direct voor mijn motor rijbewijs!
Mooie auto's hou ik ook wel van, en dan het liefst met een flinke speakers er in haha
Verder lange tijd kickboksen en vechtsporten gedaan, love it!

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 22:23

Ja, hier ook een aantal dingen waarmee ik niet altijd serieus word genomen... Ik doe aan mountainbiken en schaatsen. Ik heb ook een aantal vechtsporttruckjes onder de knie, en vind ik het leger echt fantastisch. Verder doe ik veel outdoorsporten: kayakken, bergtochten, klettersteigen etc. Ik vind motorcross ook heel gaaf! Helaas vinden mijn ouders dat niet zo'n goed idee :roll: En ja, voetbal, maar dat is niet echt meer een mannending...