Label rouge ken ik uit frankrijk. Lekker kippetje. Maar kemper hoen is ook heel erg smakelijk. Alleen zo verrekte lastig te krijgen en al helemaal niet vers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:maar nog is het stevig duurder dan gangbaar vlees en daardoor voor een flinke groep in Nederland lastiger te betalen/een grotere drempel.
karuna schreef:Ik kom dan domweg teveel te kort, heb lijstje moeten bijhouden en bij heel veel eten ook eieren en zo kwam ik nog steeds minstens 10 gram te kort per dag met wat ik binnenkreeg. En ik krijg die hoeveelheid niet eens iedere dag naar binnen. Vegetarisch volledig is me ook ernstig afgeraden al jaren geleden.
Blijft gewoon balen dat diervriendelijk gehouden vleesdieren zo lastig te vinden zijn.daarom ben ik altijd blij met het wildseizoen.
karuna schreef:Heb ik gehad zoals ik al eerder had neergezet. Maar helaas allergisch geworden voor hun stof. Ze zijn niet zo lang geleden daarom noodgedwongen verhuisd.
Lakenvelder komt af van stalhouder waar ik gestaan heb. Stier is geslacht na een zomer doen wat stieren zoal doen. Daarvoor ook aantal keren limousine gehad. Wat mijn allergrootste voorkeur heeft naast blonde aquitane. Als lakenvelder bijna op is ga ik weer op zoek naar een deel van van de drie maar bij voorkeur de laatste twee. Laatste keer was een halve stier maar dat was net iets te veel. Kwart of derde is een mooiere hoeveelheid,