Confessions of a Stille Meelezer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 21:55

Gwahir schreef:
Rebecca schreef:
Oh ja ik ben er ook goed in :P , en idd vaak wil ik mijn mening niet geven of wil ik gewoon rustig lezen alsof het topic dan een boek is vol spannende verhalen :')

Lol door jouw zeer opvallende avatar herken ik jou dan altijd meteen als je iets post :) (of hebben meer bakkers stiekem deze avatar? Nee toch?) daardoor lijk je waarschijnlijk meer te posten, ik zou je niet herkend hebben als SM :)

met 40.000 posts valt het denk ik ook best mee :D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 21:55

Wat leuk zie ineens allemaal nieuwe avatars/namen voorbij komen.
Ik kom ook niet zo goed uit mijn woorden maar post wel gewoon :oo

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 21:56

Stille meelezer... ik heb veel berichten geplaatst maar ik lees enorm veel topics zonder er op te reageren. Even lezen, wegklikken, en als ik ze daarna nog een tegenkom weer doorlezen.

esmee1233

Re: Confessions of a Stille Meelezer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 21:57

Ik meld me ook.. whoeps :o lees alles maar reageer eigenlijk nooit.. Ben toch bang voor discussies of reacties denk ik :')

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 21:59

Ik lees elke dag wel een poosje op bokt, is een mooie manier om tijd te doden en lees vaak nog even voordat ik ga slapen, dat doe ik al jaren. Maar ik reageer maar weinig voor mijn gevoel (al zou je dat niet zeggen met meer dan 2800 posts) vaak omdat ik het niet zie zitten om een heel verhaal te typen op mijn telefoon. Of omdat ik vind dat alles wat gezegd moet worden al gezegd is en ik het niet nodig vind om als nummer 30 nog precies hetzelfde te zeggen. Plus dat ik in reallife best een redelijk persoon ben en altijd met mensen op een normale manier het gesprek aan ga, maar geschreven komt het er vaak toch onnodig rot en/of hard uit. Dus daarom denk ik ook vaak: laat maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:00

loveslimpie schreef:
Gwahir schreef:

Lol door jouw zeer opvallende avatar herken ik jou dan altijd meteen als je iets post :) (of hebben meer bakkers stiekem deze avatar? Nee toch?) daardoor lijk je waarschijnlijk meer te posten, ik zou je niet herkend hebben als SM :)

met 40.000 posts valt het denk ik ook best mee :D

Eigen berichten probeer ik op te ruimen , heb al 50 pagina's weg en van minimaal de helft las ik mee :') . Zijn weinig topics waar ik honkvast ben

http://boktimg.nl/img/m/wc2SRs.png

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:01

Maureen95 schreef:
Hier ook hoor! Vooral in discussietopics kan ik moeilijk uit mijn woorden komen. Ben altijd bang dat ik iets verkeerds zeg of dat ik het niet goed verwoord.

Dit heb ik ook. Zeker dat niet goed kunnen verwoorden, ik weet wat ik wil zeggen maar ik kan het niet in goede woorden opschrijven. Dus dan zeg ik maar niks. :')
Ik lees heel veel topics, en vind dat ook heel leuk maar reageren doe ik zelden. Ook niet op foto topics, als ik mijn reactie dan terug lees vind ik het zo stom klinken. _O-

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:05

Hmmm, ik wou hier eigenlijk helemaal niet reageren omdat ik niks toe te voegen heb. :+ Maar ik ben dus ook een stille meelezer. :Y)

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:05

Hier ook een!vaak wil ik reageren maar ben niet echt een taalwonder of schrijver..toch spendeer ik elke dag x aantal minuten op bokt

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-16 22:06

blensink schreef:
Wat leuk zie ineens allemaal nieuwe avatars/namen voorbij komen.
Ik kom ook niet zo goed uit mijn woorden maar post wel gewoon :oo

Haha ja leuk dat jullie allemaal even uit jullie schulp zijn! En ook leuk om te bedenken dat er ook weer mensen dit topic lezen, en niet reageren. Dat zijn de échte stille meelezers :)

En ha, ook prima toch om gewoon te posten als je denkt nou dit wil ik ongeveer kwijt? Ik ben dan te veel aan het wikken en wegen en het resultaat is... Stilte :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:07

Wat een grappig topic :D . Ja, hier nog een :wave:!

Op het paarden deel reageer ik meestal niet omdat ik vind dat ik niet genoeg kennis heb en niets zinnigs heb toe te voegen. Bij andere topics heb ik vaak dat iemand al gepost heeft wat ik denk. Of ik heb het idee dat alles al gezegd is. (Dat heb ik nu dus eigenlijk ook, maar ik ga toch reageren *\o/* )

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:08

Ik ben vaak net te langzaam, dan heb ik een verhaal en 2 seconden eerder heeft iemand anders dat al gepost :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:09

Ik vind het echt humor dat sommige mensen zichzelf steevast een stille meelezer vinden met giga veel berichten. Ik reageer in vaste topics en soms in iets interessants maar niet in alles.

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:09

Ohhh ik ook, ik spendeer elke dag minstens een uur aan bokt en lees alles mee. Als ik iets heel interessant vind stip ik hem aan, maar reageren, nee dat meestal niet.

Ik heb vaak wel een mening, maar om die gefundeerd neer te zetten is weer lastig. Ik vind stilletjes meelezen gewoon leuk.

Besje

Re: Confessions of a Stille Meelezer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:10

aaah lotgenoten :') _/-\o_ *\o/*

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:11

Ik ben in de paardentopics altijd stille meelezer. Over honden/katten post ik nog wel eens. Ik lees heel graag mee maar vaak heb ik niks toe te voegen of geen zin in gezeur. Ook lees ik graag mee in mensenwelzijn. Gewoon omdat ik onwijs nieuwsgierig ben :)

Ik zie net dat ik 0,84 bericht per dag gemiddeld heb geplaatst over de afgelopen 4 jaar. Een stuk meer dan ik dacht!!

Maar ik ben dan ook wel zeker een uur per dag aan het bokken....

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:12

Es_ther schreef:
Ik ben vaak net te langzaam, dan heb ik een verhaal en 2 seconden eerder heeft iemand anders dat al gepost :').

Whahaha dat gebeurd mij ook vaak en dan begin ik weer opnieuw en tenslotte laat ik het maar _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:13

Ik heb vroeger veel gereageerd maar tegenwoordig hang ik veel in HK's. :') Organiseer wel meetings en daar komen nu mijn berichten vandaan. Lees veel mee maar heb nooit het idee dat mijn reactie wat toevoegt dus zeg ik niets. :+

Anoniem

Ik lees ook graag mee, vooral relatieproblemen en persoonlijke dingen vind ik altijd interessant om even te volgen haha. :')
En ik kijk graag paardenfoto's, beetje kijken kijken niet kopen. :D

Scamander

Ik plaats er gemiddeld 2,15 per dag. Maar als je het vergelijkt met de topics die ik meelees is het echt ontzettend weinig. :+

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:14

Ja hier ook!
Als (deels) manegeruiter word in informatietopics uiteraard niet serieus genomen, terwijl dit wel mijn favoriete topics zijn, want ik wil alles leren.
Net zoals LZPtopics met serieuze problemen, wat weet ik daar nou als single thuiswonende student van?
Discussietopics vind ik vaak te fel, en ik wil liever iedereen te vriend houden.
In fototopics reageer ik trouwens wel vaak, omdat ik het sneu vind als mensen daar weinig reacties krijgen, maar dat zijn eigenlijk niet de topics die ik veel lees :+

Eepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:16

Joehoe hier nog één! *\o/*
Ik kijk en lees overal mee, maar reageer zelden... Gewoon omdat ik daar geen zin in heb. Ik ga met alle liefde discussies aan met mensen in 'het eggie', maar zo vanachter je beeldscherm discussies voeren is niks voor mij. :)

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:17

Jep hier ook een stille meelezer :Y) 198 berichten nog maar en zit toch echt wel elke dag meerdere malen op bokt en dat alweer een aantal jaartjes. Ben ook gewoon niet zo'n held in berichtjes posten/verzinnen :o

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-16 22:22

Besje schreef:
aaah lotgenoten :') _/-\o_ *\o/*

Fijn hè? :D

Ik vind het ook altijd prachtig als er een topic is waar iets aangrijpends gebeurd en zelfs stille meelezers houden het niet meer. meestal beginnen we dan met iets als "kruipt onder de meeleessteen vandaan" of "stille meelezer meldt zich". Even een soort aandoenlijke verontschuldiging, en dan eindelijk laat de stille meelezer zich horen.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:24

Eepie schreef:
Joehoe hier nog één! *\o/*
Ik kijk en lees overal mee, maar reageer zelden... Gewoon omdat ik daar geen zin in heb. Ik ga met alle liefde discussies aan met mensen in 'het eggie', maar zo vanachter je beeldscherm discussies voeren is niks voor mij. :)

Jij breekt het record minder dan 10 berichten per jaar :')