baal beetje van sommige mensen op dit forum!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:07

kun je dat niet prive zeggen MB tegen liz.....lekker dan hoor
sorry dat ik het zo moet zeggen (en ik heb natuurlijk niet de PB's van Fon gelezu) maar als je zegt dat je gaat lachen als Fon overkomt wat jou is overkomen vind ik je wel errug low hoor......om zoiets te zeggen vind ik je errug zielug......je wenst niemand iets toe waar je zelf veel verdriet om heb gehad, en vooral je ergste vijand niet....

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:07

Dat zei ik toch ook niet? Want dat weten we niet, maar ik vond dit zoals ik het zo las echt wel errug hard overkomen.. Maarja ik weet niet wat Fon schrijft

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:12

zoals liz zei:
how low can you go zeg
als jij je het er zo van aantrekt dat iemand denkt dat je liegt.......dan wens ik jou veeeeel succes in the real world meissie.....want je zult wel veel meer mensen tegenkomen die je misschien niet zult geloven

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:12

Wat moet MB tegen mij in n PB schrijven?

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:14

iets over fonnie lizzz.......

En MB betreft......denk je dat je nooit meer van je leven nieuwe mensen gaat tegenkomen ofzo????sjeeeeetjuhhhh

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Soraya op 2001-09-15 17:24 ]</font>

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:18

Citaat:
Op 2001-09-15 17:14, schreef Malle Babbe:
tja soraya..als mij vrienden enzo. me maar geloven..kindertjes die nog nooit iets hebben meegemaakt had ik ook geen begrip verwacht want die denken nog dat de grote wereld zo vriendelijk is.

En wie zijn die kindertjes?
Fonnie gelooft je heus wel

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:20

ik dacht dat de artsen het jammer vonden dat je er weer boven op kwam (van je astma aanval)
Maar hoe bedoel jij het dan?Malle Babbe

Uit: enschede
Geplaatst: 2001-09-09 20:02

ik heb 2 weken geleden met dat warme weer nog in het ziekenhuis gelegen. omdat ik een aanval had en heb toen 5 uur aan de beademing gelegen..de arten waren al aan het opgeven...maar ik kwam er (helaas? ) weer boven op.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 8&start=25

volgens bedoelen we hetzelfde maargoed
helaas vat ik op als jammer

en kappuh betekend ophouden, voor als je het nog niet wist....
Naar mijn weten heb jij nog nooit echt last van mij gehad, dus waarom dan zo.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: [**] op 2001-09-15 17:22 ]</font>

:)Ikkuh:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:39

Sjiez wat is dit voor triest iets? Slaat toch nergens op... Hou toch allemaal op met dit gezeur... Het helpt je toch niet verder...

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:50

Sorry hoor

Ik vind Marcel ook een hele aardige vent, maar ik mag niet meer met hem chatten van mijn vader, begrijpelijk toch?
Mijn vader denkt gelijk een man die graag met jonge meisjes wil chatten, toch?

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:54

ben het wel met pris dr vader eens........you never know

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 17:02

Hoe oud zijn jullie? Kunnen jullie dit niet pbtjes afhandelen?????
En er is niet voor niks een slotje op dat gedoe met marsje gekomen dus waarom wordt er dan nu weer een topic over gestart? omdat jij toen toevallig op vakantie was?
Dit is een beetje Gaaaap

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 17:04

waar staat dat andere topic met slotje dan?
ik heb em niet gelezen Verward

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 17:29

Ik zal nu mijn boekje wel te buiten gaan, maar als jullie ruzie hebben om iets wat zo persoonlijk is als een verkrachting en het feit of je daarover liegt of niet, dan vind ik dat jullie dit in de privésfeer (dus via pb) uit moeten vechten en dat je niet jouw, of andermans, vuile was moet buiten hangen.

En dan het eigenlijk topic.......of een man van 32 hoort te chatten met meisjes van 14/15, hmmmm. Als hij slim is doet hij dat niet, juist om de reden die Skipperfan noemt, haar vader die hier argwanend over is. Het zal niet voor het eerst zijn dat een man van 32 een meisje van 14 via internet probeert over te halen hem te ontmoeten. Ik zeg niet dat Marcel dat doet, begrijp me nu weer niet verkeerd, maar met alles wat je hoort en leest over dit soort aangelegenheden, vind ik deze reactie's ook niet vreemd!
Misschien is het slimmer van Marcel als hij met volwassen vrouwen chat over zijn intresse in paarden i.p.v. met pubermeisjes. Daar Marcel de volwassene is moet hij daarin ook het verstandigst zijn.
Je kunt in deze maatschappij niet voorzchtig genoeg zijn!!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 17:29

Boktmeetings ergens...

Verder ben ik het wel met Mytens eens maar toch moest ik ff reageren, ik vond het namelijk nogal hard wat MB zei

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 17:40

ik ben het met Monnik eens..........maar wat wil je met zo'n titel MB???? dan vraag je om ruzie oid....ik heb ook nix tegen marcel....maar bart had een duidelijke vertaling bij het Jeugdhonk!!!
Het was een gedeelte voor meiden zoals Pinky_Girl, Spirit enz.... van mensen ONDER de 18.... En af en toe zijn er ook wel mensen die eigenlijk niet onder de 18 zijn...dan zit ik af en toe ook wel zo van Verward
Maar jeugdhonk is een mix van paardenpraat en kippenhok door elkaar voor ONDER de 18!!!!! Voor PUBERs om zo maar ff te zeggen....pubers die andere pubers helpen......en als we dan hulp of meningen van ouderen willen weten gaan we naar algemeen...... simpel!!!!!
Maar het vervelende is nou van zo'n forum dat dingen verkeerd worden opgevat....... en ik vind dat MB dit maar lekker voor zichzelf moet houden....(je onderschrift zegt genoeg dat je marcel wel mag) want ik mag sommige mensen ook niet en andere mensen mag ik wel...... en dat is hier precies hetzelfde......dat jij marcel mag okeej!!!!!!! maar dan hoeven andere mensen dat toch niet te doen!!!!!!!!!
Niet de hele wereld drait om jou meningen en iedereen moet maar precies denken zoals jij het denkt....... Dit is een wereld vol verschillen en zo zal het altijd blijven.....niet iedereen moet hetzelfde denken en doen.... dan is de wereld saai!!
EN jij krijgt het nooit voor elkaar dat sommige mensen marcel WEL mogen...... IEDER ZIJN EIGEN MENING anders is de wereld zooooooo saai

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Soraya op 2001-09-15 18:41 ]</font>

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 17:47

En ik ben het ook helemaal met Monnik en Soraya eens.. Haha! (wat ben ik het met veel mensen eens zeg)

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 18:29

ik pb ook met marsje en kan goed met hem praten enzo.........

Maaruh ik snap jullie probleem niet jullie (MB en fonnie zijn hier een beetje aan het vechten met berichies en de andere moet het allemaal maar lezen ennuh waar staat PB voor voor PRIVE BERICHTEN toch Verward
En prive berichten kan je niet zomaar hier op bokt zetten als iemand jou wat PBt is het voor jou bedoeld en niet voor ons allemaal

kunnen we alsjeblieft ophouden met dat gedoe Verward

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 18:33

ze had toestemming deb.....staat er ook boven

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 18:44

Ben het met lov, spirit en soraya eens
Ik vind het wel genoeg geweest, slotje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:13

mensen , ik ben het helemaal met lov aan, men grote voorbeeld in dep sychologie trouwens Lachen

jullie weten allemaal dat ik en stef kat en hond zijn maar 1 ding va nhaar vergeet ik niet; de ergste ziekte of gebeurtenis die je meemaakt wens je je ergste vijand niet toe . denk dat je deze zin eens in je mag opnemen malle babbe

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:15

Idd, slotje. Het is te merken dat zo'n beetje alle moddies naar de Apeldoornse zijn want ik heb het gevoel dat als ze dit zouden lezen dat er al heeeeel snel een slotje op werd geplaatst. Tjonge jonge zeg, gedragen jullie je eens. Jullie praten nu wel zo 'volwassen' over zaken als pedofielie, wees dan ook zo volwassen om het een beetje netjes te houden en niet te gaan schelden. Tja, sorry nu spreekt een oude l*l maar het begint nu toch wel aardig uit de hand te lopen daarom zeg ik er wat van.

Ben het overigens met Lovely eens. Een beetje controle kan helemaal geen kwaad. Dit is niet gericht tegen iemand persoonlijk maar helemaal in het algemeen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-09-15 20:24 ]</font>