Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Aradis schreef:Hij eist zijn recht op, dat is toch zo raar niet?
Nou inderdaad.
Daarbij snap ik niet wat je nou precies wil of waarom je dit topic hebt geopend. Je OP is zo kort.
Vader wil kind zien, kind wil vader zien. Prima.
chanicha schreef:Makkelijk gezegd _lautje_ maar niet iedere moeder houdt zonder hele goede reden haar kind weg bij zijn vader!
Misschien is het een optie om het onder toezicht te doen TS.
Goudlokje1 schreef:chanicha schreef:Makkelijk gezegd _lautje_ maar niet iedere moeder houdt zonder hele goede reden haar kind weg bij zijn vader!
Misschien is het een optie om het onder toezicht te doen TS.
Dit dus.. Ik ken niemand die voor haar plezier haar kind weghoudt bij de vader.
Goudlokje1 schreef:Corine, jammer dat jij wel zo iemand kent want zo'n persoon vind ik gewoon een slang. Laat me het anders verwoorden, ik ken niemand die een kind krijgt om die bewust bij de vader weg te kunnen houden.. Met andere woorden; niemand gaat er volgens mij vanuit dat het zo compléét misgaat dat je je kind uiteindelijk "voor de lol" bij de vader weg gaat houden, want dan zit er iets toch al niet helemaal goed..
corine1981 schreef:Goudlokje1 schreef:Corine, jammer dat jij wel zo iemand kent want zo'n persoon vind ik gewoon een slang. Laat me het anders verwoorden, ik ken niemand die een kind krijgt om die bewust bij de vader weg te kunnen houden.. Met andere woorden; niemand gaat er volgens mij vanuit dat het zo compléét misgaat dat je je kind uiteindelijk "voor de lol" bij de vader weg gaat houden, want dan zit er iets toch al niet helemaal goed..
Nee, maar dat uitgangspunt hebben dus niet alle ouders meer op het moment dat ze van scheiden.
Vaak is het respect gewoon ver te zoeken en worden dingen over de rug van kinderen uitgevochten.
En helaas zie ik dat veel te veel gebeuren.
Exen die de belangen van hun Kids voorop stellen zijn op één hand te tellen, te triest voor woorden.
Je zou willen dat de uitzonderingen andersom zijn...
Er wordt zelfs vaak raar tegenaan gekeken wanneer je wel een goede omgang hebt met elkaar...
Goudlokje1 schreef:Corine, jammer dat jij wel zo iemand kent want zo'n persoon vind ik gewoon een slang. Laat me het anders verwoorden, ik ken niemand die een kind krijgt om die bewust bij de vader weg te kunnen houden.. Met andere woorden; niemand gaat er volgens mij vanuit dat het zo compléét misgaat dat je je kind uiteindelijk "voor de lol" bij de vader weg gaat houden, want dan zit er iets toch al niet helemaal goed..
MMIDV schreef:Wat ik uit het kleine beetje info haal, is dat ts haar dochter niet bij de vader heeft weggehouden maar dat vader voor 5jr uit het leven van dochter is verdwenen.
En dan zou ik ook echt niet staan te springen als ie ineens weer voor je neus staat.
Goof schreef:MMIDV schreef:Wat ik uit het kleine beetje info haal, is dat ts haar dochter niet bij de vader heeft weggehouden maar dat vader voor 5jr uit het leven van dochter is verdwenen.
En dan zou ik ook echt niet staan te springen als ie ineens weer voor je neus staat.
Maar het punt is dat het dus niet om jou/ de moeder gaat, maar om het kind
Urona447 schreef:En juist omdat het om het kind gaat wat haar vader al jaren niet gezien heeft moet hier heel goed over nagedacht worden. En dan met name de invulling daarvan. Ik zou toch rechtsbijstand gaan bellen want zoals ik het opmaak betaald hij ook geen alimentatie etc.
nienke39 schreef:Zij is gek op haar vader...dus wil dat ook niet negeren