Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tieneke schreef:Ik zou het nooit open en bloot toegankelijk voor iedereen op internet zetten, beetje uit zelfbescherming.

xRaisin schreef:Ik moet zeggen dat dit me wel heel interessant lijkt. Vooral omdat depressie nu steeds vaker voor lijkt te komen en ik moet bekennen dat ik het soms niet begrijp. Natuurlijk kan ik nooit weten wat een ander voelt, daarom oordeel ik ook niet, maar lijkt het me wel interessant om zo meer begrip ervoor te krijgen. Dat lijkt me echter wel ontzettend moeilijk om vast te leggen, want aan de buitenkant zie je niks zegmaar.
Filmpjes maken kan sowieso geen kwaad, ze openbaar zetten neemt wel risico's met zich mee. Ikzelf zou het niet doen om eerdergenoemde redenen, zou het heel knap en stoer van je vinden als je dat wel doet.

Gypsy schreef:Ik vind het al gevaarlijk hoeveel jij op bokt zet over jezelf, sinds je deze diagnose gehad hebt.
Je hebt als je dit overwonnen hebt weer een hele toekomst voor je, ik zou als de dood zijn dat een toekomstige baas dit leest en je niet aan besluit te nemen...
Dit is echt oprecht héél goed bedoeld.
Ik zie het altijd maar zo: als je ergens onwijs veel ervaring mee hebt, of iets hebt overwonnen, of ergens uiteindelijk gelukkig van wordt (bij jou dus andere mensen helpen) kun je net zo goed proberen om er je beroep van te maken uiteindelijk

XxChrisssxX schreef:Het spijt me zeer, maar als je ECHT een depressie doorstaat denk je over dit niet een na. Je hebt dan helemaal geen zin om te filmen, je hebt dan al moeite met gewoon uit bed komen, aankleden etc.
Jezelf down voelen is wel iets anders als een depressie.