Op zoek naar een fijne bh zonder beugel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 10:32

MariekeB schreef:
Ben je wel eens naar een echte goede lingerie winkel geweest ( geen HMH oud, maar een speciaalzaak). Daar helpen ze je echt en vaak blijkt He maat toch net anders te zijn dan je dacht.

Denk aan 65C ipv 75B. Die fouten worden heel vaak gemaakt nml

Idd dat dus

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 10:32

Kijk eens op de site van Anita:
http://www.anita.com/shop/nl_global/kom ... 8773c.html

Ik dacht dat ze alleen voedings-BH's hadden :+
Hun sport beha's zijn erg fijn maar drukken wel plat. Wellicht dat de sport beha voor lichte intensiteit minder plat drukt.
Misschien is de beha in bovenstaande link wat voor je?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 10:33

Gianti schreef:
veneri schreef:
het hoeft niet persee voor sporten. ik zoek gewoon een fijne bh met padding, welke vorm geeft en ondersteund en liefst niet van die smalle bandjes.

Weet je heel zeker dat je juiste maat draagt? Dat je ook zoveel last hebt van de bandjes

Deze vraag kwam ook bij mij op, omdat ik met de juiste maat amper gewicht hoef te dragen op de bandjes.. :j

Verder heb ik geen tips, wat ik persoonlijk wel gemerkt heb is dat goedkope bhs ook minder goed zitten. Bij duurdere bhs zoals marie jo heb ik gelukkig geen last meer van de beugels. Kan ook komen omdat ik cupmaten groter nodig had en een omtrek een stuk kleiner dan ik zelf had ingeschat. Succes! :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 10:44

Anita sportbh zit lekker en zijn voor vele modellen te krijgen. Ik heb er een omdat dat het enige model was dat goed zat,

Anders ga naar batavia stad en duik bij Triumph naar binnen. Heel goede verkoopsters die je goede adviezen geven. Daar komen op een aantal na mijn meeste beugelloze bhs vandaan. Overigens heb ik ook een set ahh brahs en ik ben er blij mee, geen opkruipen maar lekker comfortabel en heel goed steunend. Ik heb fikse borsten in een vreemd breed model door verkleinen maar draag juist die bij trainen.

En vorige week juist voor het eerst een paar beugel bhs gekocht bij triumph naast twee beugelloze weer. De allereerste keer dat een beugelbh lekker zit en goed steunt. Als je maar goed is heb je geen last van de bandjes of beugels. Of rare strepen op je lichaam als je je bh uitdoet na een tijdje.

Michelle77

Re: Op zoek naar een fijne bh zonder beugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 10:50

Calvin klein heeft ook een fijne serie, weet alleen niet hoe het met de bandjes zit

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 11:15

Croo schreef:
Misschien een ietwat gekke tip, maar kijk eens naar een voedings-bh van de H&M. Ik heb die zelf gebruikt tijdens mijn zwangerschap en daarna en ik vond ze heerlijk zitten! Ze zijn natuurlijk wel anders dan gewone bh's, omdat je deze bh's open kan doen aan de voorkant en er zit vaak een klein stukje extra stof zodat je daar een zoogkompres achter kan steken, maar het valt naar mijn idee niet echt op.
Er zitten ook veel bh's tussen die geen padding hebben, dus wel even goed kijken. Voorbeeldje van een padded bh: http://www.hm.com/nl/product/78274?article=78274-F.

Ja!!
Ik heb ook 2 fijne voedingsbh's van Next Direct, ook als ik niet meer voed ga ik ze gebruiken!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 12:48

veneri schreef:
Iemand tips?ik krijg enorme irritatie en zere plekker van bh beugels en smalle schouderbandjes.
Ik zoek een fijne padded bh zonder beugel.die wel voldoende ondersteuning en vorm geeft.heb gedacht aan n sport bh maar dat drukt de boel vaak zo plat.wil wel een beetje vorm houden.heb een B cup.
De ahh brah heb ik al eens gehad,maar die krulde onder de borsten altijd op.
Iemand tips?

Ik koop altijd sport tops bij sports direct in België
Zij hebben ook een website
Zijn tops met een racer back en ze zijn padded in de cups

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 12:56

Ik draag heel graag bh's van de Primark. Ze hebben bh's die een soort bikinivorm hebben, gewoon driehoekige stukjes stof met ietsjes padding zodat je geen prikkende tepels tegen shirtjes krijgt, maar wel dusdanig dun dat ze niet lastig zitten. Ik vind die dingen ontzettend comfortabel :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 12:58

Ik liep ook altijd te rommelen maar een bezoekje aan een goede lingerie speciaalzaak deed wonderen. Dat is nu 15 jaar geleden en ik heb nooit meer problemen gehad. Ik zweer bij de BH's van Triumph, die zijn erg prettig en blijven ook mooi. Ik vind beugels vreselijk, zelfs met de juiste maat vind ik die niet prettig zitten.

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:08

Hoi,
Ik vind die van Calvin Klein erg fijn!
Hebben ze als sport en normaal, van alles.
In een keer een uitgave maar je hebt er wel jaaaaren plezier van.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:37

Idd even naar een goede lingeriewinkel (geen hunkemuller en derg maar een met degelijke merken). Ik zat vroeger ook steeds te klooien, beugels niet lekker, bh uit zo gauw het kon. Nu dragen ik al jaaaren Marie Jo en ze zitten heerlijk. Triumph past de beugel mij weer niet bv. Je betaalt wat meer maar dan heb je ook wat, ze zijn stukken mooier en gaan jaren mee. Nu moet ik binnenkort een voedingsbh, die dingen van de hem kan ik inmiddels verwensen, binnenkort langs bij de lingeriewinkel voor een goeie (wordt weer een Marie Jo of een ander degelijk merk).

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:42

ik volg het blijft een must die bh's

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:45

Birgit01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:00

Kan ook niet tegen beugels, had er zelfs littekens van, maar nu ook al jaren Marie Jo. Wel wat duurder, maar doe er best lang mee!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 16:34

Eef_Bam schreef:
Ik zweer zelf bij deze bh's van de Hema. Zowel met sporten als voor gewoon geweldig.
[ Afbeelding ]

Die vind ik vreselijk. Naar, zweterig, plasticachtig materiaal.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 14:36

Mensenwelzijn => Leven zonder paarden

Volgens mij past een topic over kleding daar beter :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 22:53

Zoals eerder gezegd je maat een goed checken in een goede zaak of zelf eens opzoeken hoe je je maat goed bekijkt, zijn meerdere filmpjes van.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:08

sloggi sport top zitten echt heerlijk..

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:16

Ik denk dat het per lichaam verschilt :=
Ik heb er een van de h&m. Die gaan per normale maat (36, 38 bv) en niet per cupmaat. Die heb ik het liefst elke dag aan := Ook mooi afgewerkt met kant aan de buitenkant. Dus geen gekriebel.
Maar ze hebben daar telkens weer andere dus weet niet of je die nog kan vinden..
Maar ondanks dat ik kledingmaat 34 heb, heb ik altijd 80A die vaak al te smal is. Beugels prikken enorm en altijd rode striemen van de bandjes.. Maar hoe groter de breedtemaat hoe groter de cup.. waardoor ie weer niet goed zit :+ Helaas zijn de meeste beugelloze BH's dicht aan de achterkant en dan zitten ze weer zo achterlijk strak..
Dus ik lees ook even mee voor tips voor winkels.

Ik denk trouwens ook dat ze zelf ga maken, heb leuke patronen gevonden en heb een naaimachine..

Whoknows

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:41

ik haal die beugels er altijd met de schaar uit...

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 00:19

Whoknows schreef:
ik haal die beugels er altijd met de schaar uit...

Wauw. Je hebt zonet een BH van de prullenbak gered :D Ik wist helemaal niet dat ze dan alsnog zo goed zouden zitten :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 00:29

c&a heeft ook simpele bh's zonder beugel maar met vulling en brede bandjes :D