Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sabbientje schreef:verootjoo schreef:Snap nooit waarom mensen ANWB lid zijn
Je moet onderhoud bij een merkdealer doen, om van de assistance gebruik te maken.
EN je auto mag niet ouder dan 15 jaar oud zijn. (althans bij Subaru, weet niet waar de leeftijdgrens bij andere merken zit.)
Ik heb zelf al jaren pechhulp via mijn autodealer.
KimL86 schreef:Ik zit bij Allianz.
Ik vond het altijd zo vervelend bij anwb dat je net in de dure maand december ook nog eens in 1x de anwb moet betalen.
Anwb had geen optie om per maand te betalen.
Nu betaal ik 7 euro per maand en dat is inclusief woonplaats dekking.
Zoals iemand anders al zei, alleen al de manier waarop ze reclame maken schrikt me af.
Ik denk dat je voor de prijs van 1 keer on demand wel een aantal jaar lid kan zijn.
En ik heb ook wel eens gebeld voor een lekke band, maar als ik per keer zou betalen dan zou ik dat al niet meer doen.
Mijn vader werk al meer dan 40 jaar bij Allianz (was eerst de zwolsche Algemeene)
Maar mijn premie heb ik er de komende jaren wel al uit
paardjes123 schreef:Ik ben al jaren lid bij de anwb en nog maar 1x nodig gehad. Persoonlijk vind ik het een fijn idee als ik met paard en trailer alleen verderop het land in ben dat ik de anwb kan opbellen als er iets is
Sabbientje schreef:verootjoo schreef:Snap nooit waarom mensen ANWB lid zijn
Je moet onderhoud bij een merkdealer doen, om van de assistance gebruik te maken.
EN je auto mag niet ouder dan 15 jaar oud zijn. (althans bij Subaru, weet niet waar de leeftijdgrens bij andere merken zit.)
Ik heb zelf al jaren pechhulp via mijn autodealer.
dat is omdat de auto's die ik tot nu toe had ermee gekapt zijn voor ze 15 waren en die andere een leaseauto was

). Ook nog wel eens korting op uitjes enzo.
Er ligt nogal een vloek op onze vakanties, we hebben regelmatig autopech. Zo ook weer dit jaar, we reden het havenplaatsje Livorno in (daar moesten we de boot hebben naar Corsica) en daar begon de auto ineens gek te piepen. Paar keer opnieuw opgestart, tot hij voor een stoplicht (200 meter voor het parkeerterrein bij de boot) helemaal niet meer aan wou. Bleek dat de dynamo kapot was. De stoep op geduwd, ANWB gebeld en binnen een uur stond er een mannetje van een plaatselijke garage. Daar een huurauto gekregen via de ANWB, uiteindelijk met de huurauto naar Corsica gegaan, en voor de reis terug naar Nederland ook een huurauto. Onze eigen auto stond nog in Italie, want het ging niet helemaal goed met het installeren van de nieuwe dynamo. Die is dus op transport terug gegaan.