Via het uwv is inderdaad een heel mooi idee! Wel heb ik er het idee bij dat veel mensen in een situatie zitten dat ze niet kunnen, maar wel moeten waardoor het werk juist niet zo leuk is. Maar dat is een aanname,dus ik ga eens met hen bellen en vragen naar de ervaringen
ik zal de nationale hulpgids ook bekijken, al blijf ik het liefste wel voor een baas werken. Thanks! Sociaal werk is inderdaad breed en verschilt ook per instantie of gemeente hoe breed het ingezet wordt. Is zeker het informeren waard

Ik ben ook puur aan het oriënteren
Het is denk ik ook altijd goed om kritisch te blijven kijken naar wat je doet en wat je wilt. Mocht ik iets vinden waarvan ik denk dat dat wat is, dan kan ik ook alvast cursussen of opleiding doen om daarvoor in aanmerking te komen. Maar het is ook zeker vanwege mogelijke ontwikkelingen volgend jaar. Hopelijk valt dat mee

In het verleden heb ik gewerkt met mensen met een lichamelijke beperking. Ik weet niet of ik dit weer wil
sorry daarvoor. Vandaar dat speciaal onderwijs bij mij niet zo aansluit. Zorgboerderij met volwassenen lijkt mij ook weg leuk! Wijkteams zijn ook een goed idee, hier ben ik bekend mee