Alleen naar een kroeg...raar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KayC

Re: Alleen naar een kroeg...raar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:27

Ik vind het heel stoer van je en ben benieuwd hoe het bevalt.
Ik ben net verhuisd en woon tegenover een kroeg, weekends is m'n vriend thuis, doordeweeks ben ik alleen, misschien moet ik de stap ook maar eens wagen..

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:38

Ah fijn dat ik dit topic tegenkom, ik ga vanavond dus ook maar de stap wagen. En ts, je ziet er leuk uit vanavond dus daar zal het niet aan liggen !

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 14:45

Hoe was het TS? :D

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 16:26

Ja! Hoe was het?

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-16 16:36

Wat aardig dat jullie er naar vragen! Nou ik ben gegaan. Helaas waren er vrijwel geen bekenden en heb ik alleen aan de bar gezeten en wat met het personeel achter de bar gekletst, maar ik ben toch blij dat ik gegaan ben. Al met al toch iets nieuws uitgeprobeerd en het bleek stukken minder ongemakkelijk dan gedacht! Wel vond ik het een beetje confronterend dat ik juist ging om 'onder de mensen te zijn', en dat iedereen met iemand was en ik uiteindelijk ook weer alleen de deur uit ging enzo. Maar dat kan een andere avond weer anders zijn natuurlijk. Ik zou er in ieder geval niet tegenop zien om, als het een keer weer zo uitkomt, weer alleen te gaan.

Misschien word ik ook een beetje mwehh met de feestdagen voor de deur en is dat het, misschien herkenbaar :') .

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 16:41

Oh wat dapper zeg TS, ik had zoiets nooit gedurft. :o
Jammer dat de avond niet is gegaan zoals je had gehoopt, maar desalniettemin, je bent weer een ervaring rijker! :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 16:41

Wat goed dat je gedurfd hebt, je zag er in ieder geval enorm mooi uit! Spijtig dat je geen leuke babbel hebt gevonden, maar misschien een volgende keer wel!

Verder is die mwehh heel herkenbaar.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 03:50

Goed dat je toch gegaan bent! Ik vind het ook soms erg moeilijk om contact op te starten. Soms zie je meteen dat het kan en soms niet. Kan gebeuren!