GarBel schreef:Ik kan een boekverslag in een avond schrijven en er een 8 voor krijgen..
hoezo geoefende uitsteller
Same hier
maar ik doe het dus niet.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Summerfly schreef:Ik meld me, heb het door dit topic vanmiddag gedownloadecht een leuke app, ookal begrijp ik er nog niet veel van
In de winkels kun je eigenlijk alleen dingen kopen met diamantjes, hoe krijg je die? En wat kan je met de andere muntjes?

), die gaan nu bijna vanzelf.
):
Dat klinkt nogal lui, maar ik gebruik habitica juist om productiever te zijn, niet om spelletjes te spelen. Guinevere schreef:Ik snap ook niet waarom je bij dailies "een daily niet doen" hebt. Dat is toch juist niet een gewoonte die je wil belonen en zo raak je elke dag levens kijk.

Citaat:Nu krijg je met je eerste "habit" punten wanneer je klikt dat je niet al je to-do's hebt gedaan. Als je daar een minnetje voor zet is het opgelost.
) vragen over stellen, maar uiteindelijk komt alles neer op 1 enkele vraag: werkt dat schema voor de maker, ja of nee? Met jouw schema kan ik persoonlijk ook helemaal niets, maar dat maakt het niet fout. Ik vind het juist leuk om het te zien, ook juist de verschillen (zoals bijvoorbeeld al die minnetjes bij jouw gewoontes
).
Guinevere schreef:My bad, had alleen je eerste reactie op ierusje gelezen, niet de tweede en aangezien je het over uitstellers en je eerste dag had, dacht ik dat het gewoon een foutje was waardoor je ongewild levens mee kwijt zou raken. Jammer dat bij computers ook soms de intonatie verloren gaat, want het was wel goed bedoeld.
Citaat:Wel interessant die quests enzo. Ik dacht dat het een soort spelletjes waren ofzo. Zo'n boss quest lijkt me alleen niks ... net zo'n groepsproject op school waarbij jij hard je best doet en dan door iemand anders een laag cijfer krijgt haha.

avatar is heel simpel, de standaard die je aan het begin krijgt een beetje aangepast 
LindyH schreef:Ik ben hem nu aan het instellen. Hoe doen jullie het met bijvoorbeeld de was? Ik moet dat ongeveer één keer in de week doen maar het maakt niet echt uit op welke dag. Hebben jullie dat bij gewoontes of bij dagelijkse taken?